• Anonym (Det)

Hon tappade grytan

Igår var jag på dejt hos en tjej som jag hat dejtat ett tag nu. Hon skulle bjuda mig på middag. Det var någon slags form utav negativ indisk gryta hon skulle laga. Hon har dukat upp jättefint. Medan maten håller på att bli klar så sätter jag mig på köksstolen i väntan på maten. Hon lyfter kastrullen och häller ner grytan i ett stor form. Sedan när hon ska komma och ställa grytan på bordet så snubblar hon på sin hala matta och ramlar på golvet med grytan i hand. Hennes haka doppas i grytan. Men varken jag eller hon säger något, utan jag tittar bara ut genom fönstret och låtsas som inget. Hon säger eller inget, utan hon lägger ner några grytbitar i formen, städar lite snabbt utan ett ord. Sedan säger hon "ska vi kolla på film". Så vi kollade på en film som om ingenting hänt. Så pinsamt!!! Vi har inte hört av oss till varandra efter igår. Borde jag skriva ett sms till henne och kanske fråga "hej hur gick det igår när du ramlade?" eller nått..

• Svar på tråden Hon tappade grytan
  • Anonym (Nerd)

Ärligt - vad får du ut av att starta trådar som denna?

• Anonym (Det)
    Anonym (Nerd) skrev 2014-10-06 13:10:52 följande:

Jag vill ju ha råd om vad jag ska göra?
  • Anonym (Nerd)
    Anonym (Det) skrev 2014-10-06 13:11:53 följande:
    Jag vill ju ha råd om vad jag ska göra?
    Givetvis.
  • Anonym (haha)

I en sån situation skrattar man om hon inte skadar sig. Skadar hon sig så plåstrar du om henne eller följer till hc/akuten.

Har ni inte alls tagit upp denna banala vardagliga händelse så tror jag inte att ni får det lätt senare.

Jag pratar mer och vågligare med människor man inte känner inne i affären som råkar tappa grejor mm

• LillaJag06

Dessa - Hon.ramlade.på.vår.dejt- trådar som aldrig tar slut...

Ring henne om du är så intresserad då!

• Anonym (Det)
    LillaJag06 skrev 2014-10-06 13:43:53 följande:

Dessa - Hon.ramlade.på.vår.dejt- trådar som aldrig tar slut...

Ring henne om du är så intresserad då!

Vad ska jag säga då när jag ringer?
  • Anonym (Passionata)

Jag funderar lite över vad en negativ indisk gryta är.

Jag föredrar nog positiv mat..om jag var tvungen att välja.

• Anonym (Nerd)
    Anonym (Det) skrev 2014-10-06 13:47:29 följande:
    Förklara vad som är så kul med att starta sådana här trådar så ska jag spela med och ge nästan helt seriösa svar till dig.
  • Anonym (Passionata)
    Anonym (Det) skrev 2014-10-06 13:47:29 följande:
    Hej det är XX, tänkte fråga om det är min tur att få lite kladd på hakan nu?
  • smulpaj01
    Anonym (Nerd) skrev 2014-10-06 14:10:10 följande:

Förklara vad som är så kul med att starta sådana här trådar så ska jag spela med och ge nästan helt seriösa svar till dig.

Japp - jag med i så fall!
  • Påven Johanna

Jag har anmält dessa trådar fler gånger men fått anmälan avslagen och lämnad utan åtgärd, så det tolkar jag som att Familjeliv vill ha den här mat- och fallolycksidioten här. 

• Påven Johanna

Jag har anmält dessa trådar fler gånger men fått anmälan avslagen och lämnad utan åtgärd, så det tolkar jag som att Familjeliv vill ha den här mat- och fallolycksidioten här. 

• Anonym (uppgiven)
    Påven Johanna skrev 2014-10-06 14:17:46 följande:

Undrar om det skulle hjälpa om man skickade in en anmälan med länkar till en hel samling av fåntrattens trådar så att de som tar hand om saken tydligare kan jämföra?
  • LaLola
    Anonym (Nerd) skrev 2014-10-06 13:10:52 följande:

Det undrar jag också...

• LaLola
    Anonym (uppgiven) skrev 2014-10-06 14:23:59 följande:
    Undrar om det skulle hjälpa om man skickade in en anmälan med länkar till en hel samling av fåntrattens trådar så att de som tar hand om saken tydligare kan jämföra?
    Sånt kan hjälpa ja. Vill jag gärna tro iaf....
  • Anonym (Hör av dig)

Hör av dig till henne

Svar på tråden Hon tappade grytan