Svagt streck efter 15 minuter...
Jag tillhör kategorin kvinnor som aldrig kan vänta! Imorgon är BIM, vet säkert för jag har exakta dagar med mens och ägglossning. I fredags kväll testade jag med clearblue å det visade vääääääääääldigt svagt. Jag såg det inte först utan blev helt ledsen men det var mannen som upptäckte det senare.
Så idag gjorde jag ett test med ACO. Det står att man ska läsa av det efter 5 minuter vilket jag gjorde och det var helt blankt. Direkt därefter skulle jag lägga sonen. 45 minuter senare när jag gick till toaletten såg jag att jag glömt slänga testet och då fanns det ett svagt streck. I deras broschyr står det att det kan bli ett svagt streck efter femton minuter men att man då inte är gravid. Men varför är testen skapade så! Jag vet ju inte när detta streck dök upp, om det var inom femton minuter eller efter femton eftersom jag gick direkt efter fem......Någon som varit med om liknande men ändå varit gravid?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-05 22:32
Glömde skriva att vi gjorde insemination för ca två veckor sen, har försökt bli gravid i 2 1/2 år. Därför ligger tråden här...