vad är detta? (v.25)
Har sen igår haft svår mensvärk, mest i korsryggen. Strålar som bara den, sen kommer det i magen (livmodern tror jag). Det trycker även neråt i underlivet, gör så jäkla ont! Nån som vet vad detta beror på?
Har sen igår haft svår mensvärk, mest i korsryggen. Strålar som bara den, sen kommer det i magen (livmodern tror jag). Det trycker även neråt i underlivet, gör så jäkla ont! Nån som vet vad detta beror på?
Det låter som värkar tycker jag. Kommer det i i tervaller hur länge sitter det i och hur långt emellan är det?
Jag skulle nog ringa förlossningen och åka in för en koll.
Det låter som värkar tycker jag. Kommer det i i tervaller hur länge sitter det i och hur långt emellan är det?
Jag skulle nog ringa förlossningen och åka in för en koll.
Ring förlossningen nu!
Lycka till
Oj! Värkar?
Vet inte riktigt hur ofta.. 5 ggr på en timme kanske?. Det kommer då och då, sitter i minst 5 min allafall
Men åk in och få det kollat, låter absolut som värkar och jag håller tummarna för att det absolut inte är det!
Hur går det?
Hur går det? Hoppas verkligen att allt är bra med er båda två. Uppdatera oss gärna m är du kan och orkar.
Hoppas du har fått det kollat! Kan vara tecken på uvi också!
Lycka till!
Hur har det gått för dig? hoppas verkligen att ni mår bra. ....
Vet inte vad det var, inte uvi heller men vi mår bra! :)
Så har jag nästan varje dag och det är förvärkar, ibland kommer dom ofta och ibland färre gånger och dom kommer ofta om jag går för fort eller känner mig stressad.
Låter lite som braxton hicks som jag hade under i stort sett hela graviditeten. Kan det vara det tror du?
Vad skönt att ni mår bra! Det kan ju som nån sa vara förvärkar men man säger hu att de inte ska göra ont men har man växtvärk sammtidigt så tycker jag att det kan kännas en hel del.
Hoppas att du slipper besvären och att ni får en lugn och mysig graviditet resten av tiden