Anonym (Fy fan..) skrev 2014-10-06 11:08:53 följande:
Har själv jävliga besvär...två veckor mellan äl och mens så är jag ett monster. svartsjuk och grinig.. sur över allt och om någon tex glömmer mig även om de är ett barnsligt och fånigt så kan jag bli sur och tänka att de är för att dom hatar mig.
håller mig borta från aktiviteter och ibland sjukskriver jag mig för att jag har huvudvärk(inte så att jag inte kan jobba pga av den) och humörsvängningar, deppighet, irritation, allt är svart. Ja kan inte jobba vissa såna dagar, har svurit åt en gammal tant som dock var döv att hon va en jävla satkärring och hade tänkt slänga de jag höll på med i golvet o gå, men jag behöll nån sorts lung o lyckades utan att damen förstod jag var så arg.. så nej de går inte att jobba...
å brösten... så ömma å stackars karl när han råkar ta på dom .. nä va finns d för hjälp å få :( inte hjälper
Då är vi två. Jag kan inte ens vara ute bland folk för jag är aggressiv! Det känns som om man är schizofren eftersom man inte kan styra över de känslorna som kommer och klarar man, som du lyckades med, att ändå bete sig någorlunda normalt så är man jävligt duktig!
Jag förstår dig helt och hållet! Och det är vidrigt att man inte ska kunna leva ett normalt liv under en period, VARJE månad, ÅRET OM! :/