• Boboteddy

Bevilja lån? Samla lån? + fattig student

Hej...
    Såhär ligger det till, jag har hur många lån som helst. Kanske 6 st, har knappt någon koll längre.
    Jag har 2 lån på 10.000kr vardera som ska betalas in typ nu. Jag har även andra lån som ska betalas. Bor inneboende så ska betala hyra 3500kr. Jag har en betalningsanmärkning och för låg kreditvärdighet. Jag har 1000kr på kontot just nu. Jag är student men all penga stress har gjort att mina studier går dåligt så ingen CSN heller den här terminen. Jag vet inte vad jag ska göra? Har panik! Vart kan jag vända mig? Jag vill bara typ ha ett stort lån och betala av EN summa i månaden. Alltså samla mina lån. Men ingen lånar ut pengar. Tips någon för börjar tappa hopp om livet... :(

• Svar på tråden Bevilja lån? Samla lån? + fattig student
  • Kjell2

Med betalningsanmärkning, många krediter och ingen inkomst finns det få alternativ som inte är svindyra. Har du någon säkerhet, en fastighet, som kan belånas eller något dyrt som kan säljas?

Annars är nog släktningar det bästa alternativet eller försök med din bank.

• Boboteddy

Jag har inte berättat för nån släkting. Har i princip bara min mamma och henne vill jag verkligen inte dra in i skiten. Jag äger ingenting tyvärr.

Jag är villig att ställa upp på något dyrt. Bara jag får hjälp...

• Kerubmamman

om du inte har csn, hur ska du försörja dig? 

Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Anonym (Anonym)
    Boboteddy skrev 2014-09-30 14:38:08 följande:

Hej...
    Såhär ligger det till, jag har hur många lån som helst. Kanske 6 st, har knappt någon koll längre.
    Jag har 2 lån på 10.000kr vardera som ska betalas in typ nu. Jag har även andra lån som ska betalas. Bor inneboende så ska betala hyra 3500kr. Jag har en betalningsanmärkning och för låg kreditvärdighet. Jag har 1000kr på kontot just nu. Jag är student men all penga stress har gjort att mina studier går dåligt så ingen CSN heller den här terminen. Jag vet inte vad jag ska göra? Har panik! Vart kan jag vända mig? Jag vill bara typ ha ett stort lån och betala av EN summa i månaden. Alltså samla mina lån. Men ingen lånar ut pengar. Tips någon för börjar tappa hopp om livet... :(

Varför har du skulder/vad har pengarna gått till?
Svar på tråden Bevilja lån? Samla lån? + fattig student