Jag hade inte tid för ett ultraljud utan jag skulle lämna blodprov på dag 21, vilket jag gjorde för att se om jag haft en ägglossning. Men en vecka senare ringde jag kliniken för jag hade inte fått svaret än. Då berättar dem att min gynekolog inte arbetar kvar där och att dem stängt hela den avdelningen!!! Så dem hade inte fått in mitt provresultat :(
Detta var en konstig situation så sekreteraren jag pratade med gav mig ett namn på en läkare där, så skulle jag ringa vårdcentralen där jag tog blodprovet för att be dem skicka resultatet till den läkaren. Oj oj mina resultat hade tydligen hamnat på en plats som heter "paraply nånting" och det var tydligen svårt att få ut resultatet där i från men dem från VC skulle försöka fixa det så jag går runt här och väntar.. har BIM om 5 dagar och vet inte om jag ska fortsätta med min kur eller om jag ska dubbla osv.. Mår inte så bra av pillerna men hoppas på att det beror på att jag är gravid. Jag hade sex dag 16,17 och 18 och tror mig att jag hade ägglossning dag 19&20 för jag hade så fruktansvärt ont i tjejmagen då :) Kul att vi troligtvis har haft ägglossning på samma dagar! :D Vilket datum har du BIM? jag har 7 oktober.
Har haft 3 st enkelkurer för nästan 3 år sen men blev inte gravid och det blev inga kontroller över huvud taget :S
Nu trovade jag en enkel kur för 2 månader sen men det blev inget sex så jag vet inte om dem funkade, sen tog jag uppehåll en månad och nu har jag gjort de denna månaden också med enkelkur och fått lämnat ett blodprov som jag inte vet resultatet på än.