• FabulousMom

Försöker inte bli gravid, men känns som när mjölken rinner till.. Vad ska man tro?

Är det normalt när det känns som när mjölken rinner till i brösten? (Ni som har barn sen tidigare och vet hur det känns) Jag har aldrig känt såhär.. Har nån dag kvar till förväntad mens, vi försöker inte bli gravida så därför skriver jag inte BIM. Så jag undrar om det kan vara ett symptom innan mens?

Jag har så konstiga känslor bara.. Halsbränna, avsmak för mitt älskade kaffe och så att det känns som om mjölken rinner till i brösten, kissar oftare än vanligt bland annat på natten. Så jag kan ju inte låta bli att tänka tanken ........
    - Pojke 2008 - Pojke 2013 -
  • Svar på tråden Försöker inte bli gravid, men känns som när mjölken rinner till.. Vad ska man tro?
  • FabulousMom

Pressade ut ett par droppar mjölk nyss.. Har inte haft mjölk på ett år :S

• FabulousMom

Blä, gjorde misstaget att googla och det var inget roligt som dök upp. Försöker släppa det i några dagar och ser om jag får mens :) Men får nog kolla upp det med mjölken om det fortsätter, tydligen var det inget bra..

• Mammamelle82

Hej!=) Kanske är du gravid=)
    Precis så kände jag precis innan jag plussade sist..tyvärr slutade det i MA

• Terraste

Jag har precis samma känsla just nu men bara i vänster bröst. Slutade amma för över 1 år sen. Kommer några droppar mjölk när jag trycker lätt. Och nu känns det som att mjölk rinner till i vänster bröst. 
    Jag har pstav så borde inte vara gravid och jag har alltid känt såhär efter att barnen fötts när mjölk rinner till. 
    Vad är det som händer? Jag googlade också vilket inte var kul att läsa. 
    Pstaven satte jag in för 1 år sen och ska byta 2027 så hoppas den har gjort sitt jobb

Svar på tråden Försöker inte bli gravid, men känns som när mjölken rinner till.. Vad ska man tro?