Missfall eller mens?!
Hejsan! Finns det någon klok själ där ute som skulle kunna hjälpa mig?
Jag är en ung kvinna med ett barn som är föddes i dec 2012,
Sedan dess har jag inte använt några preventivmedel. Min mens brukar komma runt månadsskiftet (den sista eller första mao) jag brukar ha lite mensvärk och få ta någon panodil första dagen.
Nu till mitt problem. Jag fick vad jag trodde var min mens igår. Direkt när jag började blöda kom smärtan vilket aldrig hänt förut. (Brukar ha lite ont innan under dagen)
Tänkte inte mer på det utan tog en panodil och fortsatte att ta hand om dottern.
Senare på kvällen gick jag på toa och då kom det blodblandat slem med några små små klumpar (lite mindre än 50öringar) och smärtan var nästan outhärdlig!
Jag har hade svårt att somna och inatt kändes det som att jag hade kissat i bindan men det var inte så mycket blod. (Men bindan var full så börjar tro att jag kanske kissade på mig?!) idag är smärtan lite lättare och blödningen är inte lika kraftig, dock har jag tillräckligt ont för att behöva ta smärtstillande och det hugget i ryggen när jag sätter mig ner/ställer mig upp.
Är detta ett väldigt tidigt missfall eller bara knasig mens? Hade kortare mens förra gången (ca 2-3 dagar, brukar vara ca 5).
Förlåt om det ser knasigt ut, skriver från telefonen.
Tack på förhand för svar!