• ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt

Gnälltråd om moderaterna

Om ni vill skriva av er om moderaterna så är detta gnälltråden ;) alla klagomål som man vill skriva av sig om är välkomna. Mina klagomål på Reinfeldt är att han är emot hyrabostäder grejen och tycker man MÅSTE äga sin bostad tänk på de som inte har råd, han bidrar inget till samhället, han tycker de svaga ska skaffa ett jobb. Skriv gärna era synpunkter på moderaterna.
    Gillar inte reinfeldt

• Svar på tråden Gnälltråd om moderaterna
  • Anonym (Rainaway)

Reinfeldt är ju borta nu så det är väl inte så mycket att klaga på egentligen. Jag är glad att han och hans följe är borta från regeringsmakten men jag vet att det finns många som är väldigt deppiga över det.

• ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt
    Anonym (Rainaway) skrev 2014-09-25 11:56:38 följande:

Reinfeldt är ju borta nu så det är väl inte så mycket att klaga på egentligen. Jag är glad att han och hans följe är borta från regeringsmakten men jag vet att det finns många som är väldigt deppiga över det.

Det är ofta giriga snobbar som är sura över det
  • Sensitiveguy

Varför skall man gnälla i en demokrati?

• Anonym (Rainaway)
    Sensitiveguy skrev 2014-09-25 14:07:40 följande:

Varför skall man gnälla i en demokrati?

Varför inte? Rätt många som inte får som dom vill i en demokrati, ofta finns det yttrandefrihet i demokratier, så det är väl klart att folk får gnälla om dom vill.
  • Sensitiveguy
    Anonym (Rainaway) skrev 2014-09-25 15:07:39 följande:

Varför inte? Rätt många som inte får som dom vill i en demokrati, ofta finns det yttrandefrihet i demokratier, så det är väl klart att folk får gnälla om dom vill.

Om gnälla är ett substitut för att driva opinion, så absolut.
Svar på tråden Gnälltråd om moderaterna