• känsligo1

Skatteverket

Hur kan detta vara möjligt att två föräldrar som är i konflikt med varandra som jag o mitt ex är så har våran dotter varit folkbokförd hos mig hela livet o han kämpar för att folkbokföringen ska ändras på henne så hon står skriven där! Jag har inte gått med på detta! Men nu har folkbokföringen ändrats för enligt deras mätning för fågelvägen så är det närmare till hennes skola! Så folkbokföringen ändrades! Har kollat upp detta o enligt körsträckan så är det 300 meter längre från mig! Men de tar ju fågelvägen dessutom så då kanske det är lite kortare ändå om hon tar en helikopter dit då kanske! Hur kan det få gå till så här när hon alltid varit folkbokförd hos mig! 300 jävla meter?

• Svar på tråden Skatteverket
  • Morningglory

De får inte bara byta adress lite huxflux, jag har frågat. Så någon har begått tjänstefel eller så har ditt ex fyllt i något med din namnteckning (urkundsförfalskning).

• känsligo1

Nej han har gjort en överklagan o sen skrev jag att vi hade 50% var o då gjorde dem denna bedömningen!! Hade det varit 200 m så hade de gjort en utredning men över 200 så tar dem den närmaste! Vilket är helt sjukt!

Svar på tråden Skatteverket