• dietbea

Nutrilett quick weightloss

Hej jag började med nutrilett för 3 dagar sedan och hade tänkt försöka hålla på i 2 veckor. Jag vill gå från 70 kg - 60 kg. Är det någon mer där ute som håller på eller som har så får ni gärna ge mig tips och motivation för att fortsätta. 
    Gå gärna in och läs mig blogg också, där jag skriver om varje dag under dieten! dietbea.blogg.se/

en fråga, är det vanligt att magen känns svullen under dieten?

• Svar på tråden Nutrilett quick weightloss
  • Emmut

Var nyss inne på din blogg och OJOJOJ! Det där låter inte vidare hälsosamt. 500kcal om dagen och träning på det. Nej det kommer aldrig sluta bra, och som du märker så säger din kropp ifrån. Det finns så mycket bättre sätt att gå ner i vikt på :/

• dietbea

Visst vet jag att det inte är speciellt nyttigt att äta 500 kalorier + träning på det men vill verkligen gå ner i vikt fort. Anledningen till att jag tränar är för att det är vad som får mig att må bra.
    Jag ska även tillägga att jag vägde 56 kg i juni och under sommaren tryckt i mig så mycket att jag idag väger 70 kg (det är fett, inte muskler)

jag ska försöka kämpa i en vecka i taget, kanske ta en liten paus och börja äta lite redan efter en vecka :)

• Speakers Corner

Jag måste hålla med Emmut,  det där låter inte bra.
    Om du vill gå ner i vikt, gör det på ett sätt som inte gör illa din kropp, det du gör nu är ju bara att du dränerar din kropp på näring. 
    Misshandla inte din kropp så.
    Ge den vad den behöver och mår bra av, men inte mer än så. 

Svar på tråden Nutrilett quick weightloss