• Ohlivia

Han vill inte och jag är så frustrerad

Jag har träffat en kille i ett år. Han är den bästa jag har haft i sängen och han brukar vara lika kåt som mig. Jag har otroligt stark sexdrift och vill helst ha sex varje dag. Men det är ingenting som jag tjatar om. Nu går kvällarna och han vill inte. Jag försöker ta initiativ på slutet av kvällen men då tar han bort min hand/kysser inte tillbaka.. Igårkväll frågade jag honom vad som hänt? Jag var så frustrerad och undrade om han inte tänder på mig längre.. Då sa han att han aldrig får jaga.. Att han inte får lust när han vet att jag vill hela tiden.. Vad fan gör jag? Jag kan ju poängtera att jag vissa kvällar testat en annan taktik att inte göra några närmanden alls..men han jagar ju inte då heller. Detta förklarade han med att det syns hur kåt jag är ändå.. Känns som ett stort problem.. Och att samtalet förstorade det ännu mer. Känner mig äcklig

• Svar på tråden Han vill inte och jag är så frustrerad
  • eslah

Skit i det, tröttsamt med män som förväntar sig att man ska anpassa sig efter deras behov och välmående hela tiden. Sabla ego!

Du kommer inte orka med att leva ditt liv som en apa som klappar med cymbaler hela tiden för att göra honom nöjd. Ignorera honom, skaffa dig en gladare typ istället som vill knulla skiten ur dig. Det där kommer endast göra dig ledsen!

• lilletrille
    eslah skrev 2014-09-17 10:24:03 följande:

Skit i det, tröttsamt med män som förväntar sig att man ska anpassa sig efter deras behov och välmående hela tiden. Sabla ego!

Du kommer inte orka med att leva ditt liv som en apa som klappar med cymbaler hela tiden för att göra honom nöjd. Ignorera honom, skaffa dig en gladare typ istället som vill knulla skiten ur dig. Det där kommer endast göra dig ledsen!

AMEN!
  • Ohlivia

Tack, ja och jag var ärlig från början med hur jag är och då gillade han det. Ska nog skita i detta och hitta ngn annan..

Svar på tråden Han vill inte och jag är så frustrerad