• Mijares

Romson: "SD är ett rasistiskt parti", vilken ras är det?

Jimmie ser ut som "en svartskalle", många invandrare är medlemmar i SD och fler röstar på SD. De kan inte vara rasister emot sig själva, men det som de flesta ogillar är de som inte får bo här och kostar oss en massa pengar, de måste vara den nya rasen uppfunnen av de som ogillar SD!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Romson: "SD är ett rasistiskt parti", vilken ras är det?
  • Gert

Romson har förstört sina hjärnceller med all hash hon har rökt. Det är inte lätt att tänka rationellt då.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Mijares
    Gert skrev 2014-09-13 20:52:53 följande:

Romson har förstört sina hjärnceller med all hash hon har rökt. Det är inte lätt att tänka rationellt då.

Ja hon har större tal-problem än flummiga lilla Fridolf
  • Anonym
    Mijares skrev 2014-09-13 20:40:59 följande:

Jimmie ser ut som "en svartskalle", många invandrare är medlemmar i SD och fler röstar på SD. De kan inte vara rasister emot sig själva, men det som de flesta ogillar är de som inte får bo här och kostar oss en massa pengar, de måste vara den nya rasen uppfunnen av de som ogillar SD!

Och MP vill ha en fri invandring och har det som krav i en rödgrön regering.

Romson flosklar precis som Erik Ullenhag i frågan och står inte för integrationsmisslyckandet.

Nu planerar Sverige att ge permanenta uppehållstillstånd till mer än 300000 människor den närmaste mandatperioden (Migrationsverkets prognos 80000 flyktingar per år + arbetskraftsinvandring och anhöriginvandring).
    Man måste begripa att det inte ens finns bostäder åt alla dessa människor, samt utbildningsplatser samt arbeten, när situationen är illa redan nu.

Eftersom det här är en fråga för välfärden, skolresultat o.s.v är det så otroligt att
    vi röstar för en förändring på Söndag.
    Och SD är det enda partiet som tar integrationsproblemen på allvar utan att blanda in floskler som "det finns utmaningar" eller "man ska inte ställa grupper mot varandra".

Viktigt att rösta för SD som tredje största parti på söndag, för svenskar som invandrarnas skull och framtid;

Källa till integrationsproblemen:

http://www.folkpartiet.se/ImageVault/Images/id_23270/scope_0/ImageVaultHandler.aspx

Den har också uppdaterats;

http://www.tino.us/2014/05/uppdatering-av-utanforskapets-karta-visar-fortsatt-okning-av-utanforskap-2006-2012/

• Krixx

SD vill diskriminera människor från MENA-länderna samt muslimer.

• Gert
    Krixx skrev 2014-09-14 08:51:38 följande:

Vad är problemet?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym

Vad är det för fördomsfullt snack? De ska ha samma rättigheter och skyldigheter som andra människor. Men inga extra rättigheter bara för att de är muslimer.
    Det är en viktig skillnad.
    Muslimer är så väldigt lättkränkta om de ska behandlas lika som andra människor. De är ju som andra mäniskor, behöver väl inga extra privilegier och klapp på axeln?
  • Krixx

"Islam är det största hotet mot Sverige." Jo, låter ju verkligen som att SD vill behandla de som alla andra...

• Anonym (Insatt)

Dravel, MENA är nästan bara muslimer men en del andra som kristna etc.
  • Anonym (Insatt)
    Krixx skrev 2014-09-14 09:12:06 följande:

"Islam är det största hotet mot Sverige." Jo, låter ju verkligen som att SD vill behandla de som alla andra...

Du har missat ISIS och Islamismens terror helt?

Säpo och regeringen har samma åsikter som SD i det fallet.
  • Krixx

Fast problemet är att SD drar alla muslimer över samma kam.

• xmarcusx

Herregud, kan inte ni SD-människor skriva begripliga meningar? Jag fattar ingenting av sista meningen i TS. Sen en helt meningslös omröstning på det.

• Anonym (Insatt)
    Krixx skrev 2014-09-14 12:30:03 följande:

Fast problemet är att SD drar alla muslimer över samma kam.

Nej var har du sett det?
  • Anonym (Insatt)
    Ivan52x53 skrev 2014-09-14 12:32:35 följande:

Byt ut rasist mot islamofob.

Nej det är helt olika saker, islam är en fanatisk tro, ingen ras. Vanliga invandrare är sällan muslimer.
  • Anonym (Insatt)
    xmarcusx skrev 2014-09-14 12:35:24 följande:

Herregud, kan inte ni SD-människor skriva begripliga meningar? Jag fattar ingenting av sista meningen i TS. Sen en helt meningslös omröstning på det.

De som inte är Pk-troll måste inte vara SD.

Ja Romson är en gåta eller har narkotikaproblem, vilken ras menar hon om SD "är ett rasistiskt part"?
  • Krixx

Människor med arabiskt ursprung brukar vara i centrum för SD-hatet

• Anonym
    Krixx skrev 2014-09-14 09:12:06 följande:

Det har de inte sagt. Islamism är det och militant sådan.
  • Anonym (Insatt)
    Krixx skrev 2014-09-14 14:14:13 följande:

Människor med arabiskt ursprung brukar vara i centrum för SD-hatet

Är du en själv kanske?

Hatet består i onödiga utgifter och gäller politiker som får hit afrikaner mm
  • Krixx

Nä, jag är svensk så långt bak släktforskningen gett resultat. Gör det mina åsikter mer värda?

• Anonym (Insatt)
    Krixx skrev 2014-09-15 21:15:50 följande:

Nä, jag är svensk så långt bak släktforskningen gett resultat. Gör det mina åsikter mer värda?

Svensk ras, nämen fy Solig
Svar på tråden Romson: "SD är ett rasistiskt parti", vilken ras är det?