• Emmas03

Vill hitta en "tjejkompis"

Hej!

Jag har ett förhållande med min en underbar sambo. Han har gett mig tillåtelse att träffa andra tjejer "för att ha det mysigt". 

Jag skulle vilja träffa en tjej som man kan mysa med, mer som en vän "där allt är tillåtet"... Träffas över en kaffe, nakenbada, ha roligt, mysa framför en film och snacka om allt. 

Nu har jag en fråga hur ska jag kunna hitta en sån tjej? Finns det någon sån hemsida? Kom med råd och tips! 

• Svar på tråden Vill hitta en "tjejkompis"
  • Anonym

Tack, hännrick! Jag ska kolla in dem hemsidorna! :)

• hännrick

glömde...

sylvia.se är en sida bara för tjejer, vet dock inte hur de ser på tjejer med partner även om han inte verkar vara inblandad.

• Anonym (Femme)

Jag vill också hitta en sån kompis, låter väldigt trevligt;)

• Anonym (Hett)
    Anonym (Femme) skrev 2014-10-04 00:08:46 följande:

Jag vill också hitta en sån kompis, låter väldigt trevligt;)

Jag också..särskilt för nakenbadande
  • Anonym (Femme)
    Anonym (Hett) skrev 2014-10-04 00:17:17 följande:
    Jag också..särskilt för nakenbadande smile5.gif
    Eller i duschen efter gymmet, än bättre bastun
  • Jonte71

Emmas03, du ska skatta dig lycka som har en så bra sambo som låter dej ha lite mys på det viset. GRATTIS!

Sedan kan jag bara konstatera att vi alla har olika förutsättningar för jag tror inte en man/kille som lagt in motsvarande text för att hitta en kvinlig vän hade fått sådan gensvar!

Hoppas att du hittar vad du söker, Lycka till!

• Emmas03
    MaryM skrev 2014-10-04 11:21:19 följande:

Var bor du? :)

Utanför kalmar, just nu :)
  • Anonym (me too)
    Emmas03 skrev 2014-10-05 09:52:52 följande:
    Utanför kalmar, just nu :)
    Vad betyder"just nu"? Kan det tänkas ändras? ;) Jag bor i Skåne.

Jag har ungefär samma situation som du. Fast jag har väl inte riktigt fått helt klartecken ännu. Min man har mer sagt att "ja det är klart du ska prova tjejsex om du vill det någon gång", fast sen när denna gång ska vara (och om det kan vara mer än en gång) är lite mer oklart...

Ska dock ta upp detta med honom igen hade jag tänkt, när jag känner mig redo att leta upp någon.

Håller med om att nakenbad lät mycket mysigt och en lagom lugnt start. Ja, kaffe också förstås, men det dricker jag inte ;)

Kram
Svar på tråden Vill hitta en "tjejkompis"