HJÄLP MIN MAGE FÖRSVINNER!
Hej! Går rakt på sak! Är gravid i vecka 37. Känns bra. Flickan i magen har vänt sig rätt och ligger nere vid bäckenbenet fixerad. Hon rör sig mycket. Senaste veckan/veckorna har jag märkt av smärta i både rygg (så illa att jag blivit varm o fått ont i huvudet). Jag mådde illa för en vecka sen o kräkte. Vilket jag ej gjort sen början av graviditeten. Har haft jätte mycket flyttningar. Känner att jag är kissig hela tiden. Sover jätte mycket och är fylld av vätska. Svårt o röra mig o får ofta ont i ben o leder. Ähgstockarna trycker varje dag o gör faktiskt "ont", får samandragningar allt oftare o varje dag. Hennes rörelser börjar kännas mer o hon trycker ner så att de också gör lite ont.. och sen iförgår morse har dock en sak till börjat hända! Min mage försvinner!!! Ändå haft stor mage o rund o fin men 3 gånger nu dem senaste 2 dagarna så har magen "försvunnit" o blir nästan plat!! Inte plat direkt men man kan se utantvekan att den förändrats. Ser med andra ord inte gravid ut alls. Dock känns de ej som samandragningar utan känns ej alls. Men sen lättar de o släpper. Nån kunnig som vet vad de är som händer? Är de ett tecken på att de snart är dags? Känns också att de trycker på könet o gär ont nu sen en halvtimme tillbaka på morgonen. Hjälp mig!