• Mardisch

Gravida i Borås Bf i Vår 2015

Hej på er där ute!

Jag är gravid i vecka 15 med mitt första barn. Har 2 sena missfall i vecka 19 med mig i bagaget) så är nu med denna graviditet helt sjukskriven tills bebis beräknar att komma. För mig är bebis beräknad att komma 4:e Mars om det inte blir någon ändring framöver :)

Tänkte kolla om det finns fler som är Gravida i Borås området och som ska ha barn i Vinter/vår 2015?
    Hade vart kul att följas åt,prata om olika saker och kanske till och med träffas för att skapa en mammagrupp som kan umgås? Fika,tjöta,shoppa :)

Hoppas fler hänger på. Kram M

• Svar på tråden Gravida i Borås Bf i Vår 2015
  • Emmaveronica
    Mardisch skrev 2014-09-09 10:24:01 följande:

Hej på er där ute!

Jag är gravid i vecka 15 med mitt första barn. Har 2 sena missfall i vecka 19 med mig i bagaget) så är nu med denna graviditet helt sjukskriven tills bebis beräknar att komma. För mig är bebis beräknad att komma 4:e Mars om det inte blir någon ändring framöver :)

Tänkte kolla om det finns fler som är Gravida i Borås området och som ska ha barn i Vinter/vår 2015?
    Hade vart kul att följas åt,prata om olika saker och kanske till och med träffas för att skapa en mammagrupp som kan umgås? Fika,tjöta,shoppa :)

Hoppas fler hänger på. Kram M

Hej! Nu väntar jag barn den 22 nov 2014 men får man hoppa in gör jag gärna det :) finns en grupp på fb med bebis i Borås 2014, du kanske vill göra en liknande sen när fler med 2015 kommit fram ? :)

Beklagar dom tidigare missfallen...

Hur gammal är du ? Jag bor på Sjöbo är 19 år och väntar första den 22 nov. Gick in i v30 igår, jobbat på hemtjänsten men är sjukskriven sedan 22juli pga ryggen främst.. :)
  • Mardisch
    Emmaveronica skrev 2014-09-09 15:31:22 följande:
    Hej! Nu väntar jag barn den 22 nov 2014 men får man hoppa in gör jag gärna det :) finns en grupp på fb med bebis i Borås 2014, du kanske vill göra en liknande sen när fler med 2015 kommit fram ? :)

Beklagar dom tidigare missfallen...

Hur gammal är du ? Jag bor på Sjöbo är 19 år och väntar första den 22 nov. Gick in i v30 igår, jobbat på hemtjänsten men är sjukskriven sedan 22juli pga ryggen främst.. :)
    Hej. Självklart är du Välkommen in i denna med. Ah tänkte mest göra en för oss som ska ha 2015 :)
    Får se om de är fler som nappar. Jag känner en hel del som ska ha barn Dec-Januari 2015 så ska be att dom oxå hoppar in här :)
    Jag är 29 år bor i hus i Dalsjöfors med min man. Skönt att du passerat vecka 30 önskar verkligen att tiden ska gå fort så jag med kan börja slappna av lite. Just nu är det mycket säng soff läge med lättare saker att göra i hemmet. 
    Hur har din graviditet vart tycker du då?
  • SofiaSunshine

Hej blivande mammor

Är idag i vecka 27, BF 16/1-15
    Är först i min umgängeskrets att få barn, så vill gärna träffa blivande mammor. 
    Är 24 år, bor på Dammsvedjan med fästman och katt. Jobbar halvtid som förskoleklasslärare. 

Hör gärna av er :)

• Lillalivetimagen

Hej :)

Bor strax utanför Borås i Olsfors. Väntar mitt andra barn i mitten av april. Har en son på 2,5 år sedan innan. Fyller 23 år i december.

• morbritta

Hej på er!

Jag är 28 år bor pp Byttorp med sambo och våran 2 åring. Gick in i v 32 idag...planerat KS 10:e dec...

Jobbar som personlig assistent sista dagen på Måndag....sen ska jag hem och jäsa vidare på heltid hurraaa

• fanny85

Hej hej!
    Jag bor i Borås och väntar mitt andra barn i mitten av januari. Har en tjej på 2.5 år sen innan. 

• Mardisch

Hej på er alla. Vi har gjort en tråd på Facebook ist så gå in där så Godkänner jag er :)

Gravida i Borås med BF vinter/vår 2015 så heter  tråden gå in där :)

• Lillalivetimagen
    Mardisch skrev 2014-10-23 14:00:45 följande:

Hej på er alla. Vi har gjort en tråd på Facebook ist så gå in där så Godkänner jag er :)

Gravida i Borås med BF vinter/vår 2015 så heter  tråden gå in där :)

Är den hemlig så ingen ser om jag går med?
  • Johanna1988

Bor inte i Borås. Bor ca 2 mil utanför Borås. I en liten byhåla vid namn Fritsla. Är 26 år (1988:a) Ska ha mitt andra barn den 23 februari 2015. Februari kan man väl inte kalla vår direkt, men hoppar in här i tråden ändå :)

Svar på tråden Gravida i Borås Bf i Vår 2015