blöder bara lite :S nån mer ? !
Födde mitt tredje barn för två dagar sedan och blöder jätte lite nu :S
Någon annan som oxå blött väldigt lite ?
Orolig att nått inte stämmer men hoppas bara jag har tur :)
Födde mitt tredje barn för två dagar sedan och blöder jätte lite nu :S
Någon annan som oxå blött väldigt lite ?
Orolig att nått inte stämmer men hoppas bara jag har tur :)
Födde vår underbara son för exakt 2 veckor sen idag. Det verkade vara någon hinna som saknades på moderkakan när den kom ut (jag såg sen aldrig, bm skulle visa upp en sköterska hur den såg ut, sen glömde dom visa mig, och jag tänkte inte på de va ju hög på att äntligen få mysa med min son på bröstet :) ) . Så bm sa att jag skulle få methergin så livmodern skulle dra ihop sig och att hinnresten skulle åka ut. Fick tabletterna dagen efter fl. och åt 3ggr /dag i 3 dagar.. Fick ganska onda sammandragningar när jag ammade på bb och tagit tabletterna. Blödde lite mer när jag tog dom. Kommit ut som
Någon hinna och lite större "klumpar" Men nu senaste dagarna efter helgen typ så har de slutat blöda typ. Först va dr mest på kvällen eller om jag ansträngt mig.. Men nu senaste 2 dagarna har de inte varit något allas? Ytterst lite..
Vet att tabletterna gör att livmodern drar ihop sig och att livmodern drar ihop sig när jag ammar. (Hel ammar) .
Men undrar är det normalt att det typ avtagit nu?, läst att det kan börja igen efter uppehåll så går ju och är beredd på att det ska börja igen..
Är detta normalt?, trodde mer att jag skulle ja avslag i evigheter ;)