• tikki masala

Fortfarande "ont" på blygdbenet?

Alltså nu tre månader efter förlossningen så kan jag inte "sära" på benen utan att det gör ont i blygdbenet. Jag måste fortfarande hålla ihop benen när jag går in och ut ur bilen. ska lägga mig ner osv.
    Sen gör det lite ont om jag ligger ner och ska sätta mig upp när jag spänner magen. Då gör det också ont på blygdbenet.
    Ska det vara så? Kommer jag någonsin att bli bra? finns det något sätt att "träna" bort det onda?

• Svar på tråden Fortfarande "ont" på blygdbenet?
  • edwin47

Allt som påverkat skelettet, tager minst tre månader att läka. Fick jag lära mig av min gympalärare, när jag var arton år gammal. Stämmer precis. Keep calm and carry on. Besos.

• edwin47

Tycker du skall "sära" så mycket du kan, för övrigt. Livet är kortare än man tror.

• tikki masala
    edwin47 skrev 2014-09-01 10:16:47 följande:

Tycker du skall "sära" så mycket du kan, för övrigt. Livet är kortare än man tror.

Haha ja det gör jag redan, om du menar sex? går inte att köra missionären just nu (faktiskt omöjligt för då skriker jag)  men vi "saxar" istället =P
  • edwin47

Då kan han stå på knäna och se vad han håller på med. Men var sätter maqn händerna? :)

Svar på tråden Fortfarande "ont" på blygdbenet?