• Anonym (Stinky)

flytningar

Hej, Det är så här att jag har jätte jätte illaluktande flytningar! Det luktar verkligen starkt! Vad kan det bero på? Har väl egentligen inte mer flytningar än vanligt men lukten är hemsk. Jag var till vc och fick göra ett urinprov där det upptäcktes massa vita blodkroppar i urinet? heter det så? De trodde på uvi men satte inte in nån behandling då jag inte har ont. Bad även om ett klamydia test då dessa flytningar inte försvinner men det gjordes inte. Jag köpte själv på apoteket då ett själv test, apotekets egna klamydia test och efter några dagar fick jag svar att detta var negativt. Är dessa tillförlitliga? Ringt ett antal ggr till vc men där får jag rådet att använda lactal vilket jag gjort och detta hjälper inte! Har även provat svamp medicin men ingen verkan där heller.
    Funderar på om detta kan vara bakteriell vaginos? Luktar väldigt illa och ibland har jag lite klåda som på underlivet elr. Har du nåt tips jag kan bli hjälpt av tills jag får hjälp från vc. Svårt med tider här jag bor samt att det känns lite som att man inte blir tagen på allvar. Detta är jätte jobbigt och sex är inte på tal då jag känner mig väldigt äcklig. Har snart gått med detta i 2 månader fram och tillbaka.
    Hade mens alldeles precis och då är lukten som värst just efteråt usch! Tips och råd tas gärna emot.

• Svar på tråden flytningar
  • Aleksandra Barnmorska

Hej. Det kan vara bakteriell vaginos du har. Jag tycker även att du bör testa dig för andra könssjukdomar. Boka tid hos en gynekolog. Lycka till.

Svar på tråden flytningar