Vill inte börja med Citodon igen men fan, tror det är dax :(
Jävla skitrygg! Har haft problem med smärtor i rygg,höfter, bäcken, skinkor plus nervsmärtor( förmodar jag) ner i benen ända ut till fötterna. I mer än två år som smärtan funnits dagligen i olika stadier. Sjukgymnast och kiropraktor säger diskbråck medan läkaren enbart nämner ischias. Har nervpåverkan i ena benet sen förra året då jag var i princip handikappad under ca fem veckor. Kunde inte ligga mer än 1-2 Tim på natten. Kunde inte sitta, orkade inte gå. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Sov hängandes över diskbänken med en kudde för att försöka få lite sömn. Läkaren vägrar ge mig magnetröntgen. Smärtorna ökar på nätterna så jag är rätt trött på dagarna. För första gången på ett par månader tog jag återigen Citodon. Fan jag som försökt klara mig utan starka tabletter. Hur länge ska man behöva gå med smärtor o käka starka tabletter innan man får riktig hjälp? Tänk om det är ngt annat än diskbråck? Ena foten brukar domna och det pirrar små stötar emellanåt. Hur länge kan man egentligen äta Citodon? Förra vändan åt jag maxdos i ca fyra månader innan jag kunde dra ner. Tack o lov brukar läkaren inte ifrågasätta när jag ringer och ber honom skriva ut mer. Men borde han inte reagera nån gång? Trodde läkarna var mer restriktiva idag. Vet inte vad jag vill med detta inlägget. Skriva av mig antar jag :/