• Anonym (Shizzla)

Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???

Min kille är så sjukt kontrollerande att han vill drogtesta mig med urinprov!!!! Han har sagt att ställer jag inte upp på detta så är det slut mellan oss för han orkar inte vara sambo med en knarkare!! Men jag vill inte kissa i en kopp och att han skall kontrollera mig såhär så jag undrar om det e lagligt att ställa sånna krav av en privatperson på sin flickvän??? Vill inte att det skall ta slut då jag älskar honom men vill heller inte ställa upp på detta störda beteendet så jag skulle vilja ha svart på vitt att det är olagligt att kräva det.

• Svar på tråden Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???
  • Anonym (Dan)

kräv honom på urinprov.

• Kjell2

Att fråga dig om du ställer upp på drogtest är lagligt.
    Att hota att göra slut om du inte ställer upp på det är lagligt
    Att hota med att slå dig om du inte tar testen är olagligt.

• Anonym (Dan)

Du bör bryta upp med honom, omgående.

• Anonym (no way)

Herre gud, jag hade bara visat dörren för människan, seriöst tror han du är hund eller nått?

• Anonym (b)

varför vill han drogtesta, har du tagit droger?

• Carnitas
    Anonym (b) skrev 2014-08-26 15:32:24 följande:
    varför vill han drogtesta, har du tagit droger?

Spelar knappast roll i detta sammanhanget.

TS, spring så jävla fort du kan ifrån han.

Då det är ett tecken på att det kommer bara fortsätta.

Sjukt beteende.

Sen är det givetvis lagligt att drogtesta dig, men inte tvinga som han vill göra.

Allt du ska säga är, "glöm det".

Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Anonym (b)
    Carnitas skrev 2014-08-26 17:30:09 följande:

Spelar knappast roll i detta sammanhanget.

ja men jag förstod inte om han bara ville kontrollera (för att han är sjuk i huvudet) eller om TS faktiskt har testat droger och han därför tycker hon borde dorgtestas
  • Anonym (no way)
    Anonym (b) skrev 2014-08-26 17:39:07 följande:
    ja men jag förstod inte om han bara ville kontrollera (för att han är sjuk i huvudet) eller om TS faktiskt har testat droger och han därför tycker hon borde dorgtestas

Spelar än ingen roll, han har ingen som helst rätt att kräva nått sånt av henne, hon ska bara ta sig ifrån psykopaten.

• Anonym (emmaj)

Förstår inte varför så många tycker att ts ska be honom att dra.
    Jag har själv ställt det kravet på ett ex. Han själv påstod att han inte tog droger mer men jag misstänkte att han ljög om det. SÅ jag ställde kravet att han fick testa sig och om det var positivt söka vård annars var det slut.
    Jag fick också höra massor om att jag kontrollerade honom osv osv.

• Anonym (no way)
    Anonym (emmaj) skrev 2014-08-26 17:44:57 följande:

Förstår inte varför så många tycker att ts ska be honom att dra.
    Jag har själv ställt det kravet på ett ex. Han själv påstod att han inte tog droger mer men jag misstänkte att han ljög om det. SÅ jag ställde kravet att han fick testa sig och om det var positivt söka vård annars var det slut.
    Jag fick också höra massor om att jag kontrollerade honom osv osv.

Mjo men för att du är kontrollerande psyko som tror dig äga din partners kropp betyder inte att det blir mer rätt

Svar på tråden Är det lagligt att drogtesta sin flickvän???