Tre timmar lagom?
Ska ha kalas för min nu 8åriga dotter och jämnåriga. Är det ok att ha ett kalas en lördag från kl 18-21?
Det ska vara ett pyjamas party.
Eller är det för sent?
Ska ha kalas för min nu 8åriga dotter och jämnåriga. Är det ok att ha ett kalas en lördag från kl 18-21?
Det ska vara ett pyjamas party.
Eller är det för sent?
Jag skulle tycka det var helt ok om min dotter var bjuden och hon är bara 5 så för några år äldre barn borde det funka bra för alla. 3 timmar kan vara lite långt men om det är pyjamasparty så kanske det blir lite filmmys också och det tar ju rätt lång tid.
Tycker inte att det är för sent och speciellt inte när det gäller ett pyjamasparty, det är väl ändå på en fredag eller lördag liksom?
Låter helt okej. Dock trodde jag att pyamasparty innebär övernattning?
Jag hade ett pyamasparty som barn, och då sov alla gästerna över. :)
Låter helt okej. Dock trodde jag att pyamasparty innebär övernattning?
Jag hade ett pyamasparty som barn, och då sov alla gästerna över. :)
Är alla bjudna också typ åtta år kanske det funkar. Ni har väl koll på om någon skulle ha svårigheter att hämta så sent, tex ensamstående förälder med småsyskon som sover så dags.
Jag tycker det låter väldigt sent, det skulle bli problem för oss då barnen är trötta på kvällen.
Och lite långt kanske? Själv är jag rätt slut efter ett 2 timmars kalas
Jo jag skulle gärna ha låtit tjejerna övernatta, men jag ammar och vaknar mycket så är faktiskt lite trött. =P
då skulle de säkert vara vakna hela natten och jag skulle bli en sur grinig mamma. Så jag valde att sätta en kort tid på det. =)