• Eisa

Har du ätit godis/snacks/kaffebröd/glass i helgen?

Ja, äter ni onyttigheter bara för att det är helg?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 16:49
    Ni ska svara på rubriken när ni röstar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du ätit godis/snacks/kaffebröd/glass i helgen?
  • Guldrosen

Ja, när jag äter onyttighet så brukar det infalla på en helg. Jag unnar mig inte en massa onyttigheter i veckorna. Jag är en livsnjutare på helgerna...

Jag glimmar som Guld och är vacker som en Ros
  • fluu

Inte bara för att det är helg, men jag och ungen bakade chokladbollar i eftermiddags. Jag har ätit en än så länge och dottern har ätit tre... än så länge

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Honungsblomman

Jag svarade: "Vet ej (jag åt något som eventuellt kan räknas som det)".

Jag har nämligen ätit cashewnötter, hasselnötter och sötmandlar. Samt även ätit hemmagjord glass gjord på apelsinjuice.

• Mrs Green

Inte för att det är helg, eller jo, indirekt. Jag åt en muffin för att vi bjöd fikande gäster på det och vi har sällan gäster på vardagar.

• Dixie

Inte för det är helg, jag äter onyttigheter även i veckan!

• Aniiee

Jag äter inte onyttigheter för att det är helg, utan för att det är gott..... 

What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?
  • SatanLendMeADollar

Ja, å andra sidan gör jag det även i veckan.

• Honungsblomman
    Honungsblomman skrev 2014-08-24 17:50:25 följande:

Jag svarade: "Vet ej (jag åt något som eventuellt kan räknas som det)".

Jag har nämligen ätit cashewnötter, hasselnötter och sötmandlar. Samt även ätit hemmagjord glass gjord på apelsinjuice.

Förresten så vare skitbra att detta röstalternativ fanns. När jag klickade på frågan så funderade jag nämligen på om nötter verkligen räknas som snacks.

Jag kan tillägga att det var naturella nötter. Inget rostat eller saltat eller så.

• Topcom

Joop, sunkigt värre. I fredags åt jag ostbollar och igår käkade jag glass

Svar på tråden Har du ätit godis/snacks/kaffebröd/glass i helgen?