• manda79

tillfällig partner

Har suttit och läst lite trådar här och fastnade i en gaytråd då dök denna fråga upp i huvudet.
    Frågan är till er gay-killar här, (jag gillar inte ordet bög).
    Frågan gäller er som betraktar er som enbart homo, ej bisexuella och jag undrar om ni kan tänka er att ha sex med en tjej bara för sexets skull, typ istället för att onanera.

Exempel.
    Du är ute en kväll för att hitta en partner men får ingen på kroken, och så dyker det upp en tjej som är ute efter ett one night stand och kan tänka sig dig. Skulle du kunna tänka dig att ligga med henne i brist på annat? Alternativet blir din egen högerhand.

Dena fråga skull ju kunna gälla det omvända också. Dvs en lesbisk tjej tar hem en kille istället för att använda fingrarna eller en dildo i brist på en annan tjej?

• Svar på tråden tillfällig partner
  • Maltemånsson

eller så kan frågan ställas till alla, oklart varför den bara ställs till homos.

om du är hetro, skulle du kunna gå hem med en lesbisk tjej istället för alternativet som är din högerhand och en eller annan leksak......

• IsDimma

Jag som heterotjej hade gått hem själv om valet stått mellan det och en tjej.

• Anonym
    Maltemånsson skrev 2014-08-24 10:03:54 följande:

eller så kan frågan ställas till alla, oklart varför den bara ställs till homos.

om du är hetro, skulle du kunna gå hem med en lesbisk tjej istället för alternativet som är din högerhand och en eller annan leksak......

eftersom jag redan har svaret på den frågan behöver jag inte ställa den.
  • Maltemånsson
    Anonym skrev 2014-08-24 16:19:21 följande:

eftersom jag redan har svaret på den frågan behöver jag inte ställa den.

Nu vet jag inte om det är du som är TS...men menar du att tror att det finns en möjlighet att detta skiljer homos mot hetros? Att det kan ha med läggning att göra att man kan nöja sig med något man egentligen inte är attraherad av?
Svar på tråden tillfällig partner