Gravida i Lerum
Hej! Finns det några fler i Lerum/Floda som väntar barn i höst? :)
Hej! Finns det några fler i Lerum/Floda som väntar barn i höst? :)
Några fler måste det väl finnas :) Jag är gravid med mitt andra barn och har BF 1 oktober och har precis flyttat till Lerum.
Hej! Bor i Floda o väntar mitt tredje barn i sept. Hur gammalt är ditt barn?
Hej! Hon är fem år, hur gamla är dina? När i sep är du beräknad?
Mina är 3 och 8 år, två flickor. Jag har planerat snitt den 9 sept, nedräkning;), nu börjar man känna sig lite sliten;)?
När är du beräknad? Var bor ni?
Jag har planerad igångsättning 11sep :) (egentligen BF 1 okt) men har haft förvärkar sedan v.25 så nu är jag rätt less. Vilken vecka är du i nästa vecka när du blir snittad? Jag bor typ längst bort i lerum mot Floda hållet. Vad heter dina tjejer? Vet du vad du får denna gången?
Bättre fråga:
Finns det några fler i Lerum över huvud taget?
Hej!
Bor i Lerum. Väntar mitt första i november
Blir snittade i 39+0. Inte kul nu på slutet direkt...
Skönt att du har ett datum nu då, mölndal eller östra? Vad tidigt för igångsättningen eller är det pga förvärkarna?
Mina flickor heter Ellen o Astrid. Vad heter din flicka?
Jag ska till östra, Alma kom i vecka 37 av sig själv och det var allt annat är en lyckad förlossning, så denna gång blir det igångsättning så de kan ha det mer under kontroll. Och risken är stor att denna tös inte heller stannar tiden ut, därav igångsättning redan i vecka 37. Jag trodde inte att jag skulle gå så långt denna gången som jag gjort så det är skönt att slippa prematurbarn. Har du blivit snittad med tjejerna också?
Min förlossning nr 1 var inte helt lyckad, så jag är snittad med 2:an och denna gång var det inte så mkt att fundera på?
Hoppas att bebis väljer att stanna till igångsättning nu då? Visste ni vad det blir?