Normalt att bli förälskad i någon väldigt snabbt?
Jag har på sätt och vis alltid haft det såhär. Eller tja, möjligtvis någonstans i åttan på högstadiet, kanske. Därefter har det alltid varit såhär.
Det börjar med att jag på träffar det motsatta könet. Hon måste vara snygg annars funkar det inte. Det vill säga, jag får inte denna tillstånd, eller vad man nu skall kalla det.
Så en snygg kvinna. Talar med henne. Och helt plötsligt tänker jag att det skulle bli oerhörd trevligt att lära känna henne mer. Det dyker upp tankar om att mysa med henne. Men att lära känna henne, är inte helt ovanligt.
Men nu när jag tänker på detta, det är ändå inte på alla kvinnor jag träffar. Jag har mina regler: Intelligent, lika lång som mig. Vet hur man tar hand om sin hygien.
Men oftast när jag talar med dessa personer så blir jag så förälskad väldigt snabbt. Otroligt!
Normalt att det går så snabbt?
När jag skrev detta, så tänkte jag lite extra. Och det är såhär: Träffar jag en snygg kvinna, och det blir inga former av känslor överhuvudtaget. Så innebär det att jag kommer nog ALDRIG känna något för henne.
Men träffar jag någon - Och meningen är att jag skall bli förälskad. Ja, då blir jag förälskad så fort jag hör henne tala, eller när jag har pratat med henne.
Oftast kan jag känna på mig, vem jag kommer bli förälskad i.
Jag träffar en kvinna. Hon är i min längd, tar hand om sin hygien. Ambitioner. Intelligent, eller i alla fall normal i skallen.
Så blir jag intresserad. Det börjar där. Talar med henne, och jag blir förälskad.
Att jag blir kär kan jag nog inte riktigt säga att jag blir, eller blivit någon gång. För jag har aldrig känt fjärilar i magen eller något sådan känsla.
Men jag får känslan av att göra henne lycklig. Visa att jag är den perfekta mannen. Och så.
Kanske också skaffa familj, vilket det har börjat med nyligen faktiskt. Längtar med att bli en fader, som har en vacker fru.
Jag är tjugoett.
Jag undrar om det verkligen är normalt att fastna för någon BLIXTSNABBT.
Tack på förhand!