• Anonym (Move)

Barnen gnäller på min sambon

Mina barn och min sambo har en sån där relation han är bara en vuxen som finns där, skjutsar ibland. Dom frågar honom aldrig om något utan väntar tills jag kommer hem. Han skulle kunna vara vem som helst. Han gnäller på dom till mig att de låter, förstör, duschar för mycket m.m. Dessa saker gör de verkligen inte jag måste alltid försvara dom han har t.o.m anklagat att dom kan ha tagit pengar från hans son när det är hans egen son som använt dom själv och inte vågar säga något. Nu börjar t.o.m mina egna barn tröttna säger att vi ska flytta att det var bättre förut varför han inte frågar sina egna barn när något hänt hemma. Han vräker ur sig en massa jag blir ledsen och sen inser han va tokigt det blivit. Det känns inget roligt längre. Skulle ni bryta med honom nu när det inte funkar fullt ut med barnen? Vi har en ok relation men inte en superbra.

• Svar på tråden Barnen gnäller på min sambon
  • Påven Johanna

Jag skulle inte flyttat ihop med en person som inte hade fungerande och bra relation till mina barn. Någon som var som vem som helst hade inte varit aktuellt. Inte för min man avseende hans barn heller. 

• Anonym (Move)

Han var annorlunda när vi flyttade ihop. Engagerade sig. Nu känns det som han tröttnat både på mig och mina barn.

• Påven Johanna
    Anonym (Move) skrev 2014-08-20 19:45:02 följande:

Han var annorlunda när vi flyttade ihop. Engagerade sig. Nu känns det som han tröttnat både på mig och mina barn.

Jaha. 
    Ja, då förstår jag inte vad som håller dig kvar? 
Svar på tråden Barnen gnäller på min sambon