littlemermaid
Jag kan inte komma över mitt livs första och största kärlek.. Jag träffade X sommaren 2008, jag blev störtförälskad i honom vi var unga (19 & 20 år) jag vet att mina känslor var besvarade men jag ville nog ha ett mer seriöst förhållande än honom, men vi träffades och hade det bra tillsammans efter lite mer än att halvår blev jag med barn, vilket var oplanerat och jag valde att behålla barnet (efter många om och med, X ville inte från början) men några månader in i graviditeten förlorade vi barnet, en stor sorg för oss båda och våra familjer.
Sommaren gick, jag var nära en depression men jag var så kär och ville "göra rätt" några år längre fram även om jag nästan blev lite besatt i att vilja bli gravid igen men jag ville att vi båda skulle vilja lika mycket nästa gång. Hösten och vintern gick, ibland bråkade vi och X tvekade på oss, men vi drogs alltid tillbaka till varandra. Vår kärlek var stark och jag ville bara vara nära honom hela tiden. Han utbildade sig så att han kunde arbeta utomlands, jag gillade det inte men vi var ju så unga och till sist fick han ett jobb utomlands och det tog slut mellan oss.. mitt hjärta gick i tusen bitar och än idag saknar jag honom så!
Jag träffade en kille och bildade familj senare men jag är idag ensamstående och en lycklig mamma MEN jag kan inte komma över X, jag har skrivit till X och blottat mig helt, jag vill INTE ha tillbaka honom, han vill inte ha mig men hur ska jag göra för att sluta älska honom? Vi träffades en kväll för två år sen och han sa "jag kommer få ångra mig resten av mitt liv för det jag gjorde mot oss" han har sagt att han vill ses på en kaffe (vilket aldrig blev av), och att han saknar de vi hade.. jag vill bara komma över honom NU!!
Jag har hjärtesorg..