Hjälp tror jag har problem med alkoholen
Trots att jag gång på gång blir för full, så illa att jag inte kan ta hand om mig själv utan är totalt okontaktbar i princip eller bara extremt "aggressiv" mot mina vänner så fortsätter jag gå ut. Jag var ute i torsdags, jag var ute i fredags, jag var ute i lördags och jag ska ut imorgon. (Jag är 18 så krogen är en rätt stor del för mig och mina kompisar). Jag har inte tänkt på det nu, men tänk om jag har ett alkoholmissbruk? Men har man det så självförnekar man väl det? Det gör ju inte jag? Jag vet ju i det fallet om det själv, bara att jag aldrig skulle säga det till någon i verkligheten. Det är bara det att trots att jag råkar illa ut när jag dricker alkoholen så skulle jag inte kunna sluta, jag mår extremt dåligt dagen efter och har sån ångest och tänker alltid "Det här var sista gången!". Jag slutade inte ens fast jag hamnade på magpumpning, dock har det bara hänt EN gång.
Jag blev så orolig helt plötsligt för jag tänker på om jag i framtiden kommer förstöra för min familj och mitt liv kommer gå åt helvete! Såna tankar flög i mig nu såhär på kvällskvisten....