• Anonym (Venlafaxin)

Bli pedofil av Venlafaxin?

Hej,

Jag började äta venlafaxin när jag var 22. Strax därpå blev jag sexuellt attraherad av barn. Under fler år var jag helt övertygad att jag vad pedofil. Jag konsumerade barnporr i stora mängder, blev i princip upphetsad av alla yngre flickor jag stötte på.

Jag hatade mig själv för detta med hade precis börjat acceptera att det var så jag var.

Detta pågick tills jag var 25. Då slutade jag med venlafaxin. Sen dagen jag blev "ren", alltså när alla abstinenssymptom klingat av, tänder jag inte på barn längre. Inte ens lite. Jag har "provat" mitt beteende jag vant in under 3 års tid, men det äcklar mig och jag förstår inte hur jag ens kunde överväga att bli upphetsad av skiten.

Det här har en väldigt stark koppling med venlafaxin, det började i princip direkt när jag började med pillren, och slutade direkt när jag slutade ta dem. Jag var deprimerad långt innan jag startade och är fortfarande deprimerad, så jag ser ingen koppling med depression.

Är det bara en ren och skär tillfällighet, eller finns det möjlighet att venlafaxin är anledningen till en sådan perverterad vridning?

• Svar på tråden Bli pedofil av Venlafaxin?
  • SatanLendMeADollar
    Korpen skrev 2014-08-18 22:25:56 följande:

Nej, det finns ingen möjlighet att det är pga medicinen.

Varför inte? Det finns många biverkningar relaterade till sexuallitet.
  • Långbenopluto
    SatanLendMeADollar skrev 2014-08-18 22:26:42 följande:
    Varför inte? Det finns många biverkningar relaterade till sexuallitet.
    Ja, som utebliven orgasm och liknande, inte att man byter sin sexuella läggning!
  • SatanLendMeADollar
    Korpen skrev 2014-08-18 22:36:49 följande:
    Ja, som utebliven orgasm och liknande, inte att man byter sin sexuella läggning!
    Jag tänkte typ översexuallitet eller något
  • Långbenopluto
    SatanLendMeADollar skrev 2014-08-18 22:37:24 följande:
    Jag tänkte typ översexuallitet eller något
    Översexualitet har inget med pedofili att göra.....
  • SatanLendMeADollar
    Korpen skrev 2014-08-18 22:38:42 följande:
    Översexualitet har inget med pedofili att göra.....
    Kan det ju ha, översexuella kan ju tända på vad tusan som helst
  • Anonym (,,,,,,,)

Inte vet jag men om du hade en tumör på ett visst ställe i hjärnan så kan det hända.

• Not Nude

Du får skaffa mera och ge det i smyg till någon i din närhet och se vad som händer.

• Anonym (jonathan)

Jag tror absolut det kan ha varit medicinen.
    Jag åt själv Venlafaxin under ungefär ett år och blev väldigt förändrad då. Märkte det inte då men när jag slutade så kunde jag se det.Jag blev mycket självisk och impulsdriven och fick som ett sug efter att känna att jag levde. Ljög och lurade familj och vänner, bara rena struntsaker men det var ändå mycket olikt mig. Fick hela tiden impulser om att göra saker, t ex att jag skulle ta pengarna från en gubbe vid bankomaten. Gjorde det aldrig men fick såna tankar hela tiden. Hur bra och trevligt det vore om jag gjorde sånt. Pratade inte med läkaren om det eftersom jag inte ansåg att jag led av det. Mådde snarare väldigt bra det året. Men nu efteråt så inser jag att jag var väldigt konstig.

Svar på tråden Bli pedofil av Venlafaxin?