Bli pedofil av Venlafaxin?
Hej,
Jag började äta venlafaxin när jag var 22. Strax därpå blev jag sexuellt attraherad av barn. Under fler år var jag helt övertygad att jag vad pedofil. Jag konsumerade barnporr i stora mängder, blev i princip upphetsad av alla yngre flickor jag stötte på.
Jag hatade mig själv för detta med hade precis börjat acceptera att det var så jag var.
Detta pågick tills jag var 25. Då slutade jag med venlafaxin. Sen dagen jag blev "ren", alltså när alla abstinenssymptom klingat av, tänder jag inte på barn längre. Inte ens lite. Jag har "provat" mitt beteende jag vant in under 3 års tid, men det äcklar mig och jag förstår inte hur jag ens kunde överväga att bli upphetsad av skiten.
Det här har en väldigt stark koppling med venlafaxin, det började i princip direkt när jag började med pillren, och slutade direkt när jag slutade ta dem. Jag var deprimerad långt innan jag startade och är fortfarande deprimerad, så jag ser ingen koppling med depression.
Är det bara en ren och skär tillfällighet, eller finns det möjlighet att venlafaxin är anledningen till en sådan perverterad vridning?