• Anonym (fundersam)

Hur lång tid tog det för er innan symptomen blev svagare?

Jag hade missfall förra tisdagen. Blödde i 5-6 dagar som en vanlig mens o var ungefär i v 8 just då.
    De mesta symptomen av graviditeten klingade ganska snabbt av men min enorma trötthet, cravingsen efter kolsyrad dricka o nu har det börjat svida o sticka i brösten igen. Sticker i livmodern emellanåt men absolut inte som innan

Hur lång tid efter mf tog det innan symptomen var helt borta för er?

• Svar på tråden Hur lång tid tog det för er innan symptomen blev svagare?
  • Gäst Tess

hade MF förra året

minns inte mina symtom, dom hade typ börjat försvinna med blödningen

men min blödning varade i 30dagar :-/

fick tabletter när den börja men det hjälpte inte, och skrapa ville jag inte

jag va v 9 men den hade stannat i v 5

så det är olika för alla, ge det 1-2 v till

sedan är det annorlunda när mensen kommer tillbaka igen

beklagar och hoppas det går bättre nästa gång

själv är jag i v 28 nu ????

• Anonym (fundersam)

Ok tack för svar.

Jag ska till gyn imorgon o e sjukt nervös för då får jag ett besked o kanske fattar att jag har fått ett mf. Man griper efter halmstrån o hoppas iaf.

Detta är andra mf i raken jag har o minns inte att jag hade det såhär sist men det e väl o likartat lite längre gången nu än sist. Kan bero på det.

Hoppas bara på att allt e ute o att jag slipper skrapning.

• Gäst Tess
    Anonym (fundersam) skrev 2014-08-14 00:38:15 följande:
    Ok tack för svar.

Jag ska till gyn imorgon o e sjukt nervös för då får jag ett besked o kanske fattar att jag har fått ett mf. Man griper efter halmstrån o hoppas iaf.
    Detta är andra mf i raken jag har o minns inte att jag hade det såhär sist men det e väl o likartat lite längre gången nu än sist. Kan bero på det.
    Hoppas bara på att allt e ute o att jag slipper skrapning.

förstår dig, samma här när jag va på sjukhuset så sa dom att jag KANSKE fått MF el så va den för liten

en vecka senare så fick jag juh förstå att det va kört
    Skrapning ville jag inte o fick välja själv...

• Anonym (fundersam)

Jag åkte aldrig utan avbokade.

har tid på måndag ist för jag hade ingen möjlighet att åka.

tog ett graviditetstest idag. Helt negativt så nu känns det onödigt att åka ens :(

• Gäst Tess
    Anonym (fundersam) skrev 2014-08-15 18:51:38 följande:
    Jag åkte aldrig utan avbokade.
    har tid på måndag ist för jag hade ingen möjlighet att åka.
    tog ett graviditetstest idag. Helt negativt så nu känns det onödigt att åka ens :(

dom där gravid testerna kan man inte lita på om man haft missfall

det kan stå att du är gravid två veckor efter ditt MF tom...

Förstår att du är trött, men man måste kolla upp så det inte blir nån infektion osv
    jag ville kroppen skulle ta hand om det själv, och dom tabletterna jag fick, hjälpte inte och drev inte ut nått
    istället blödde jag i 30dagar, och gick på VUL varje fred för dom ville ha koll så det inte blev infekterat...

Svar på tråden Hur lång tid tog det för er innan symptomen blev svagare?