• Hope7801

Depend gellack, någon som har lyckats beställa hem det från utlandet?

Hej!

Depend Gellack säljs fortfarande i t ex Danmark och Norge. Någon som vet en online sida som fraktar till Sverige?

Jag har snart sökt mig grön :(

Tacksam för alla svar!! :)

• Svar på tråden Depend gellack, någon som har lyckats beställa hem det från utlandet?
  • Duckan

Är det någon som har provat att härda andra märkens gellack i led-lampan?

• Fia 28

Du känner ingen som bor i Norge/Danmark/Finland som kan köpa och skicka på posten?

• Fia 28
    Duckan skrev 2014-08-13 08:54:31 följande:

Är det någon som har provat att härda andra märkens gellack i led-lampan?

Det ska fungera med Orlys lack.
  • Hope7801

Nej, känner tyvärr ingen som bor i Norge. Däremot så känner jag flera som åker fram och tillbaka med flyget.
    Det som är skönt om det kunde gå att beställa från Norge är att man inte är beroende av någon annan och är det slut kan man beställa på en gång. Någon sida borde det ju finnas :)

• wiren

Jag beställde precis depend gellack från depend.no. Det var inga problem att beställa där och få det skickat till Sverige. Tidigare köpte jag gellack på Matas i Danmark men de har slutat att sälja nagellacken i Danmark också.

• Svärd

Hej Hope!
    Jag har ett tiotal nagellack, remover, rengöring, base och topgel av den av läkemedelsverket förbjudna serien DEPEND gellack om du är intresserad. Några oanvända, några tagna lite ur och det svarta och silverglittriga lacket taget mycket ur.

Hör av dig om det är intressant så skickar jag bilder! Kyss

• jojjan123
    Svärd skrev 2015-03-01 12:20:22 följande:

Hej Hope!
    Jag har ett tiotal nagellack, remover, rengöring, base och topgel av den av läkemedelsverket förbjudna serien DEPEND gellack om du är intresserad. Några oanvända, några tagna lite ur och det svarta och silverglittriga lacket taget mycket ur.

Hör av dig om det är intressant så skickar jag bilder! Kyss

Hej Svärd, 

Jag köper gärna dina nagellackGlad
    Är du intresserad av att sälja dem så kan du kontakta mig på [email protected]
  • ludvig73

Jag har ett Depend gellack startkit + silvrig nagellack som jag inte har användning av, endast provat.
    Någon som är intresserad an att köpa det?
    450kr +frakt.

Mvh
    Elin

Svar på tråden Depend gellack, någon som har lyckats beställa hem det från utlandet?