Brio Happy - vilka hjul?
Jag håller på och letar efter en Brio Happy på blocket men kan inte bestämma mig för vilka hjul jag vill ha, kan någon ge råd?
Jag är gravid med andra barnet som kommer i november, och har en treåring sen innan. Jag vill främst ha vagnen för att hämta på förskolan i vinter i snö och slask. Har en vagn med snurrhjul och ergonomisk sits sen innan, tanken är att nu ha en stor rymlig vagn som rullar fint i snön, då kan jag dels ha en mjuklift i till bebisen, eller ha bebisen i sele och sätta treåringen i vagnen och det skulle vara bättre.
Men jag kan inte bestämma mig för om det är bättre med lufthjul som rullar bättre i snön, eller EVA-hjul som inte får punktering titt som tätt.. Har ingen lust att stå med två barn och punktering ute i skogen någonstans..
Någon som har denna vagn som kan tipsa? Är det bra gung även med EVA-hjulen? Och främst - rullar även dessa fram bra i snön eller fastnar det snö i dem?
Sen en helt annan fråga - kan man ha en teutonia mjuklift i en brio happy, någon som vet? Tycker de har så fina färger och ser mindre ut, tänker att då kanske den får plats under vagnen om jag tar bebisen i sele, eller vad tror ni?