• Anonym (Ww)

Vill ligga med en tjej (är tjej)

Hej! Har börjat tänka på att jag vill ha sex med en tjej ... Har bara haft pojkvän innan och inte tänkt på tjejer på detta sätt innan, förens nu.
    Så otroligt upphetsande & hur skulle man gå till väga?

Är det någon mer som känner samma & vill prata om de?

• Svar på tråden Vill ligga med en tjej (är tjej)
  • Anonym (Ja)

Ja, jag känner så. Jag är gift sedan länge, men min man har gett mig tillåtelse att ha sex med en tjej om jag vill. För några veckor sen var jag på fest, och träffade en tjej som det klickade med. Vi kysstes och hade det mysigt, men sen ville hon inte mer. Hon var också gift. Jag tror ändå inte att det hade blivit så mycket mer just då. Men det var första gången jag fick ta i en tjej på det sättet. Det var helt underbart faktiskt. Och det var så härligt att hon svarade direkt på mina inviter, hon var inte blyg eller drog sig undan eller nåt. Jag vet ju inte vad hon har för erfarenheter sen innan. Mina är noll. Just nu kan jag inte sluta tänka på hur mjuk hon var, hur härliga hennes bröst var och hur hon kysstes... Om hon kontaktade mig skulle jag inte fundera länge. Jag fick helt klart mersmak. Tyvärr var jag för onykter, jag hade haft ut mer av det om jag varit mer nykter...

• Anonym (Ww)

Jaha! jag har varit i liknande situation när jag var yngre är 23 nu. Att man strulade och sen tog på varandra men inget mer. Efter det så tänkte jag inte på det faktiskt. Har strulat med tjejer innan henne, men henne ville jag verkligen känna på och var sjukt attraherad av. Hur kommer det sig att han tillåter det? :)

• Anonym (Ja)

Han tycker nog att tanken är upphetsande... Jag har kysst tjejer förr, men inte på det här sättet. Det här var mer på riktigt och inte så där halvt på skämt som det ibland blir i fyllan.

• Anonym (Ja)

Han vill ju veta i efterhand. Jag har dock inte berättat om detta. Jag kan inte släppa tanken på den här tjejen, och nu vet jag vem hon är. Jag funderar på att skicka ett meddelande till henne. Men det blir nog bara fel. Det är mycket jag skulle vilja förklara för henne. Tex att jag var alldeles för onykter. Att jag önskade att jag hade varit mer nykter. Att jag däremot inte ångrar mig, och att jag är ledsen över det som hände med tanke på att hon drog sig ur och hänvisade till att hon inte kunde med tanke på sin man. Jag skulle också vilja berätta för henne hur mycket hon cirkulerat i mina tankar den här veckan. Jag vill gärna träffa henne igen. Jag önskar att jag var modig nog att be henne träffa mig för en fika eller liknande. Så vi fick prata lite. Men jag är bara rädd att bli nobbad. Gud, jag blir nästan skakis bara jag tänker på henne! På ett sätt skulle jag nog vara beredd att ge upp allt om vi hade riktiga känslor för varandra. Tyvärr vet jag inte vad som hänt med mig, för dåligt samvete har jag inte.

Hur är det med dig, har du nånsin varit med en tjej? När jag var 23 (strax över 30 nu) så vågade jag inte erkänna för mig själv att jag var attraherad av tjejer. Det har jag nog alltid varit med facit i hand. Men det är först nu jag känner att jag kan stå för det. Och jag har varit tillsammans med samma kille sen före 20-årsåldern. Det gör det hela lite komplicerat.

• Anonym (Ww)
    Anonym (Ja) skrev 2014-08-14 22:26:25 följande:

Han vill ju veta i efterhand. Jag har dock inte berättat om detta. Jag kan inte släppa tanken på den här tjejen, och nu vet jag vem hon är. Jag funderar på att skicka ett meddelande till henne. Men det blir nog bara fel. Det är mycket jag skulle vilja förklara för henne. Tex att jag var alldeles för onykter. Att jag önskade att jag hade varit mer nykter. Att jag däremot inte ångrar mig, och att jag är ledsen över det som hände med tanke på att hon drog sig ur och hänvisade till att hon inte kunde med tanke på sin man. Jag skulle också vilja berätta för henne hur mycket hon cirkulerat i mina tankar den här veckan. Jag vill gärna träffa henne igen. Jag önskar att jag var modig nog att be henne träffa mig för en fika eller liknande. Så vi fick prata lite. Men jag är bara rädd att bli nobbad. Gud, jag blir nästan skakis bara jag tänker på henne! På ett sätt skulle jag nog vara beredd att ge upp allt om vi hade riktiga känslor för varandra. Tyvärr vet jag inte vad som hänt med mig, för dåligt samvete har jag inte.

Hur är det med dig, har du nånsin varit med en tjej? När jag var 23 (strax över 30 nu) så vågade jag inte erkänna för mig själv att jag var attraherad av tjejer. Det har jag nog alltid varit med facit i hand. Men det är först nu jag känner att jag kan stå för det. Och jag har varit tillsammans med samma kille sen före 20-årsåldern. Det gör det hela lite komplicerat.

Vet inte hur de funkar när man är anonym men kan jag skriva i din pm ist? :)
  • Anonym (Ja)

Nä, inte som anonym...

• Anonym (nyfikenfru)

Hej

Vet inte riktigt varför men jag har blivit äldre och är mer nyfiken på bisex

Nu är jag lycklig lottad att fast jag är gift sen 20 år tillbaka har jag fått smaka

På kvinnor riktigt nice faktiskt.. Jag har provat flera gånger faktiskt mm

45årig kvinna

• Anonym (skaraborg)

Åh...skulle gärna prata vidare i pm med någon (gärna i skaraborg) men jag vågar inte va annat än anonym i tråden....vågar du?

• Anonym (Oxånyfiken)
    Anonym (nyfikenfru) skrev 2014-08-27 20:58:12 följande:

Hej

Nu är jag lycklig lottad att fast jag är gift sen 20 år tillbaka har jag fått smaka

45årig kvinna

Kan du inte berätta lite? Var har du hittat de tjejerna, hur var det? Jag uppfattar det som att din man är ok med det?
  • Anonym (nyfikenfru)

Vart hittar man de?

Ja eftersom vi är ett par så är vi med i en sexsajt bodycontact.. Där hittar vi par där båda är bi eller bara en av de. Vi båda har insett att har varit med om mycket

Så detta att tillåta mig träffa en kvinna är helt ok, men absolut inte träffa en man

• Anonym
    Anonym (Ww) skrev 2014-08-10 22:13:55 följande:

Hej! Har börjat tänka på att jag vill ha sex med en tjej ... Har bara haft pojkvän innan och inte tänkt på tjejer på detta sätt innan, förens nu.
    Så otroligt upphetsande & hur skulle man gå till väga?

Är det någon mer som känner samma & vill prata om de?

känner samma,, om det är någon i gbg som är intresserad så kommentera gärna!!
  • thooping
    Anonym skrev 2014-08-29 17:18:31 följande:
    känner samma,, om det är någon i gbg som är intresserad så kommentera gärna!!
    jag är intresserad så otroligt mycket. inboxa mig
  • Anonym (En till)

Det är en härlig krydda. Ibland är jag ensam med en kvinna och ibland deltar min man också. Det var först efter att jag fyllt 30 som jag började fantisera om tjejsex och min man hade inget emot att jag utforskade det på egen hand först.

• Anonym (Ww)
    Anonym (En till) skrev 2014-09-12 16:20:22 följande:

Det är en härlig krydda. Ibland är jag ensam med en kvinna och ibland deltar min man också. Det var först efter att jag fyllt 30 som jag började fantisera om tjejsex och min man hade inget emot att jag utforskade det på egen hand först.

Hur kommer det sig att du blev nyfiken på det då?
  • Anonym (Ww)
    Anonym (nyfikenfru) skrev 2014-08-27 20:58:12 följande:

Hej

45årig kvinna

Jaha! Hur kommer du i kontakt med tjejer på det sättet då?
  • Anonym (Pia)

Finns det en gift
    kvinna i Östersund?

• Anonym (Lisa)

På Hemlig så kan du skapa ett konto och leta vidare bland par och tjejer i ditt län.

• Anonym (Frida)

Jag har aldrig tagit på någon annan tjej. Men en helt knasig fantasi jag har haft tag nu är att få ligga jämte en annan tjej samtidigt som vi tar på oss själva. Vet inte var denna konstiga fantasi kommer från, men jag skulle absolut vilja göra det på riktigt om tillfället dök upp, med rätt person.

• Anonym (Numera lesbian)

Så brukade jag också tänka, har alltid varit ihop med män. Sedan blev en kvinnlig klasskompis och jag plötsligt störtförälskade i varandra, för femton år sedan, och nu har jag levt med en kvinna sedan dess. Det är fantastiskt att kyssa en tjej, och jag gillar verkligen sexet också. Jag har lust på ett helt annat sätt nu, och relationen är på många sätt närmre än jag haft med män under alla år.
    Det var nog den mentala närheten jag längtade mest efter.....

Svar på tråden Vill ligga med en tjej (är tjej)