Ensam mamma...
Jag är en ensamstående mamma som känner mig väldigt ensam... Jag har inte så mkt stöd från min "gamla" familj för jag kommer ifrån en dysfunktionell familj och kan inte lita på dem eller få stöd. Barnens pappa har jag inte heller bra kontakt med tyvärr. Han har träffat en ny tjej och har börjat prata om att flytta 40 mil bort och att barnen gärna får flytta med honom... Jag kan inte leva utan mina barn som fyller 7 och 10 i år. Min bästis har fått bröstcancer och har så mkt med sitt så jag kan inte få så mkt stöd från henne heller, Förövrigt har jag inte direkt någon jag kan prata med eller få stöd. Datar på nätet lite ibland. Men måste vara försiktig med det eftersom jag har träffat en del "dåliga" män i mitt liv pga min bakgrund. Jag har gått hos en psykolog men känner att det jag egentligen skulle behöva är kärlek, stöd och gemenskap. Det är så mycket värt att kunna prata med någon om sina funderingar kring barn och relationen med exet osv. Därför skriver jag här. Det skulle vara underbart att hitta någon som vill samma som jag! Kille eller tjej. jag är för övrigt en sjysst normal (vad är det eg?) och empatisk tjej. Gillar att prata och ha kul men även att kunna prata om allvarliga saker.
Blev detta en kontaktannons... Tolka det som ni vill. Ville bara skriva av mig lite. Hör gärna av er med goda råd eller dylikt. Kram!!!