• Anonym (Ledsen pappa)

Min sambo vill inte ha sex .

Hej ! Jag och min sambo har ett problem , och kanske har någon något bra tips?
    Jag och min tjej fick barn för ganska exakt 18 månader sen , vi har haft ett bra förhållande och varit / är lyckliga ihop, men det saknas liksom sex.. Innan hon blev gravid hade vi sex väldigt ofta , och väldigt bra sex. Både hon och jag upplevde att vi aldrig haft så bra och hett sex innan . När hon blev gravid så avtog lusten hos henne , vi provade nån gång men det gick inte för att hon tyckte att det gjorde ont. Tiden gick , våran dotter kom till världen och ja som alla föräldrar vet så går tiden väldigt fort och vi hade liksom ingen tid för varandra. När jag tog upp det med henne efter typ 15-16 månader utan sex och närhet så sa hon att klart vi ska ha sex och närhet . MEN det blev heller aldrig av fast vi pratat om det massvis med gånger . Jag försöker ständigt att visa henne uppskattning , säga hur vacker och sexig hon är , men inget ! Hon har ingen lust ! Jag börjar tro att det är mig det är fel på, men hon säger att det inte är något fel på mig. Vi har haft sex 2-3 gånger men man märker att hon är liksom inte "delaktig" , mer att hon bara ligger med mig för att jag vill .. Och det år hemskt , jag vill att hon ska vilja, att hon ska njuta och tycka att det är skönt . Precis som innan ! Och när jag försöker fråga vad det är så säger hon att det gör ont för att min kuk är för stor. Men jag menar det har gått bra innan !? Vi har kommit ihop och haft hur bra sex som helst . Och sen ibland så säger hon att det är lusten som saknas, att hon inte behöver ha sex så som förut . Men hur ska jag göra då? Jag älskar henne så himla mycket , för mig är hon världens sexigaste kvinna , världens vackraste och jag har aldrig ens haft en tanke på en annan tjej under tiden jag har varit med henne ! Jag känner att jag har så jävla mycket kärlek att ge henne , men hon nöjer sig med att jag pussar på henne och säger jag älskar dig innan vi går och lägger oss. Jag har försökt med allt , laga goda och romantiska middagar, tända ljus i sovrummet , massage med olja , köpa fina underkläder , men inget får henne i stämning ! Jag blir så himla ledsen och osäker , vill hon inte ha mig längre? Ligger hon med någon annan ? Är jag inte tillräcklig för henne ? Är så himla tacksam för seriösa svar , om någon har varit med om samma sak och har något bra tips ?

Svar på tråden Min sambo vill inte ha sex .