• Anonym (Skajagvaorolig?)

Thaimassage utan att berätta för mig

Har råkat få reda på att min man ringt till flera olika thaimassage-ställen utan att berätta det för mig. Jag vet inte om han faktiskt har gått dit. Han reser mycket i sitt arbete. Och när han är i olika städer händer det ofta att han ringer till thaimassage-ställen. Det har hänt fyra gånger nu. Han har tidigare gått till ett ställe i vår hemort. Det stället verkar helt ok. Men nu har han inga problem. Inte ont/ stel någonstans. Men han ringer ändå, men berättar inget för mig.

Ska jag misstänka något? Jag har googlat och hittat en massa oroväckande info om thaimassagesalonger och Happy endings. Hur vanligt är det? Den salong han ringt till nu senast är välrenommerad och verkar seriös. Kan de erbjuda Happy endings ändå?

Jag har hittat telefonnumren via teleräkningen som jag betalar.

• Svar på tråden Thaimassage utan att berätta för mig
  • Arcnice

Han går väl för att slippa bli stel/få ont.
    Ska han verkligen behöva tala om för dig att han bokar en massage när han är på en arbetsresa?

• Steven01

Men herregud vad är det för fel på dig!? Det är fanimej rasistiskt att tro att thaimassage är lika med prostitution.

• Anonym (Det är sant.)
    Steven01 skrev 2014-08-05 22:07:22 följande:

Men herregud vad är det för fel på dig!? Det är fanimej rasistiskt att tro att thaimassage är lika med prostitution.

Det är det, många går dit för att bli avsugna eller ha sex! Två män från sambons jobb går regelbundet till dessa ställen. De chansar och frågar rakt ut och jo de flesta har prostitution i källaren eller annat avskilt rum. Hade själv aldrig, ALDRIG trott på detta om inte jag vetat om att dessa två går dit för sexuella tjänster. De reser även till Thailand regelbundet. Äckligt.
  • Fantasilös

Jag hade nog blivit väldigt misstänksam:/ tycker man berättar "allt" i en relation, särskilt om man är sambo så hade min kille beställt just thaimassage utan att säga nåt så hade jag nog trott både det ena o det andra.

• Anonym (Stel..)

Definitivt går han dit för sexuella tjänster...alla vet det där. Gå in på Flashback så ser du alla recensioner.

• Anonym (haha01)

TS
    Vad är du orolig för, får han inte vad han skall hemma och du vet med dig att du inte varigt den bästa i sängkammaren...?
    Kanske en sån där med huvudvärk och alla anledningar för att slippa?

Om han får tillräckligt med bävermassage hemma så finns det ingen anledning att få happy ending borta... Så enkelt är det!

• Anonym (M)

Är Man, har gått på thaimassage ibland. Aldrig blivit erbjuden något olagligt. Det positiva med de haken är att det känns jävligt okrystat och man kan få en tid fort/ofta drop in till skillnad från en vanlig salong. Klart det förekommer mycket skit med tanke på ryktena, men de massager jag har fått har varit hårda och fullständigt oerotiska, precis som det ska vara alltså.

• Haskel
    Anonym (Stel..) skrev 2014-08-05 22:40:27 följande:

Definitivt går han dit för sexuella tjänster...alla vet det där. Gå in på Flashback så ser du alla recensioner.

Ja, och vart kan man hitta en säkrare källa än på FlashbackObestämd
  • Anonym (Stel..)

Nej, när det gäller Flashback så finns det mycket "jidder" men tror inte ca 3000 inlägg är bluff.. Jag har varit på 4 st thaimassageställen. Blivit erbjuden handjob på alla 4 st ställen. Slutat gå efter det. Är bara tragiskt o tråkigt.

Haskel skrev 2014-08-05 22:59:19 följande:

Ja, och vart kan man hitta en säkrare källa än på Flashback

• Haskel
    Anonym (Stel..) skrev 2014-08-05 23:07:37 följande:

Nej, när det gäller Flashback så finns det mycket "jidder" men tror inte ca 3000 inlägg är bluff.. Jag har varit på 4 st thaimassageställen. Blivit erbjuden handjob på alla 4 st ställen. Slutat gå efter det. Är bara tragiskt o tråkigt.

Varken du eller jag kan säga hur vanligt det är med sexuella tjänster i samband med Thaimassage. Men du tycks ha blivit stött i och med att du fått erbjudandet. Vad gjorde du på en sådan salong är min fråga? Enligt dig går man ju enbart dit av sexuella skäl.

Jag har flera gånger tänkt prova Thaimassage. Jag hade, efter vad jag läst, inte blivit chockad om de frågat om "happy ending". Jag hade dock tackat nej. Jag undrar mer om massagen kan hjälpa mig.

Både du och jag är väl exempel på att man kan vara nyfiken på Thaimassage utan att ha erotiska baktankar.
Svar på tråden Thaimassage utan att berätta för mig