• Anonym (Varför?!)

Antingen blir det oerhörd stor intresse för att sedan låtsas inte om mig

Hej!
    Jag ser mig själv som aktrativ människa, social. Trevlig mot allt och alla.

I början av kontakten med en dam, blir det alltid sådan fin glitter i luften. Hon "råkar" ta samma väg som mig och påstår att hon också skall dit. För att sedan följa efter mig och prata.

Hon håller med mig. Och säger jättegärna, till vart jag än vill gå. Ibland kan det kännas som om hon gör visa saker endast för att imponera på mig.

Men sen kommer sekunden där jag är ingenting och förstår inte varför.

Det kommer en ny kille in i bilden och jag blir ingenting. Kan vara vänner åtminstonen, prata med mig?
    Varför skall jag bli ingenting och jag förstår inte varför det blir så.

Varenda gång. Samma visa. Jag vill få svar på vad jag gör fel, vad som är unikt med mig son det blir såhär?
    Min röst, jag är medveten över att jag har en ljus röst.
    Jag är ödmjuk,trevlig, ler gärna, lyssnar, talar väl, definitivt inte korkad. Kanske inte jättesmart. Men jag har absolut vett i skallen.

Men vad är det son är unikt med mig som damerna blir såhär?
    Utseende? Jag tycker inte att jag är ful. Kan hända att jag har vissa sådana dagar där jag ser endast fulhet när jag kollar på mig själv. Men oftast ser jag mig som en aktrativ människa. Och det har jag fått bekräftat annars skulle inte kvinnor agera sådär i första kontakten.

Ibland tänker jag att de är bara blyga och därför inte vågar gå framåt. Alldeles för blyga! Och därförnär det enklare att gå till den här nya killen. För att de inte är så pass aktrativ som mig.

Så de väljer personen som är mindre snygg.

Jag tänker ibland att de kanske känner att jag det är i mitt psyke och utseende som får de att bli så pass blyga.

Jag tänker så, och jag själv har till och med råkat utför det. Då jag har känt känslor för en kvinna, men kände att det aldrig kommer bli bra on vi skulle bli sambos. Då jag är ynklig jämfört med henne.

Och jag tänker att jag kanske skulle vara så, fast kvinnorna tänker så om mig.

Men samtidigt tänker jag att det är kanske något negativt med mig, men vad kan det vara?

Det hände så idag. Skulle varit med i en projekt. Och innan den "nya killen" kom. Så diskuterade jag med en dam och det blev en sådan fin kontakt!

Men sen försvann det. Och det var som om jag inte var någonting. Vad kan det vara så speciellt?
    Varför hände det såhär?

Om ni fick gissa. Vad tror ni jag gör för misstag?
    Ni som har haft kontakt med män som har varit intressanta och snygga. Men helt plötsligt låtsas ni inte om honom då det har kommit någon ny snygg kille. Beror det på att man gjort något?

• Svar på tråden Antingen blir det oerhörd stor intresse för att sedan låtsas inte om mig
  • Anonym (Varför?!)

Ena stunden känns det som om personen är intresserad och andra sidan känns det som om hon är äcklat. Därav förvirringen. Och ibland tolkas det som om hon skulle vara blyg. Men att hon klarar av att "hänga" på andra killar. Sångsolist jag det som om jag skulle vara så pass aktartiv att hon inte vågar.

Men jag själv vet inte vad jag skall tro.

Svar på tråden Antingen blir det oerhörd stor intresse för att sedan låtsas inte om mig