• wildheart

sexlöst

Har nyss fyllt 22.. vart förlovad förra månaden med en kille jag verkligen älskar. Vi har känt varandra i 9 år.
    När jag först träffade honom så låg han runt som fan... nu är kärringarna efter honom istället.
    I början av vårt seriösa förhållande som har pågått sen 2012 så hade vi sex minst 3ggr/ dag... och nu är det max 3ggr/ vecka... har gjort 3 aborter med honom (hans vilja) under alla dessa år. Vill ha barn men det diskuteras bara när vi är onyktra.
    Var i ett väldigt destruktivt och farligt förhållande innan detta, fick ett missfall pga misshandel så barn betyder mycket för mig.
    Jag är väldigt "kåt" av mig och vill helst ligga 3-4 ggr om dagen. Vad gör jag för fel? Varför vill han inte ligga längre?

• Svar på tråden sexlöst
  • Anonym (Gävle)

Det verkar jättekonstigt.. Har du provat att snapchatta med någon annan för lite extra spänning? isåfall är jag tillgänglig :)

• wildheart

Snapchattar inte, vad ger det för nytta? ... vill ju vara med honom men också få lite svar vadfan det är för fel?

• assim
    wildheart skrev 2014-08-03 02:11:29 följande:

Har nyss fyllt 22.. vart förlovad förra månaden med en kille jag verkligen älskar. Vi har känt varandra i 9 år.
    När jag först träffade honom så låg han runt som fan... nu är kärringarna efter honom istället.
    I början av vårt seriösa förhållande som har pågått sen 2012 så hade vi sex minst 3ggr/ dag... och nu är det max 3ggr/ vecka... har gjort 3 aborter med honom (hans vilja) under alla dessa år. Vill ha barn men det diskuteras bara när vi är onyktra.
    Var i ett väldigt destruktivt och farligt förhållande innan detta, fick ett missfall pga misshandel så barn betyder mycket för mig.
    Jag är väldigt "kåt" av mig och vill helst ligga 3-4 ggr om dagen. Vad gör jag för fel? Varför vill han inte ligga längre?

Svar om vad som är fel, om något nu är fel, kan du bara få av honom, här kan vi inte göra annat än att gissa.

Precis som du är väldigt kåt av dig och vill ligga ofta så kan han mycket väl vara väldigt okåt av sig, det behöver inte vara något fel alls varken på dig eller honom.
Svar på tråden sexlöst