Från, bästa i välden. Till dumpad och jobbig!
Vad är det jag vill säga? jo jag ser att många "duktiga mammor" gör som min tjej eller vad hon ska vara. i vilket så Ammar hon konstant om det är de minsta gråtande, och låter mig aldrig bli delaktig.
Nu är vårt barn inte så gammalt alls, men känner redan att jag måste kriga. Och jag fattar inte nått, säger hon jätte stressat (jag stressar upp henne) vilket jag med stor sannolikhet kan göra. Så innan vart barn kom, så träna jag mycket och gick ut för att gå. Men ska väl var ärlig hon vill inte att vi ska vara tillsammans längre. och då var det meningen att vi skulle flytta ihop nu i Augusti och då har jag hyrt ut den vi lever ihop idag. Och nu då.
Detta är inget hon har sagt, utan jag erkänner att jag snokade! Med all rätt också...
I förrgår var jag hennes livskamrat, och igår läste jag ett Mail, som hon har sänt till en ytligt bekant med. Och där får jag reda vad hon tycker om mig, samt att hon ska bo i lägenheten själv Och jag säger inte att hon har helt fel, i det hon skriver. Utom att hon skriver! Och det är ju inte ens till mig! Har missbrukat, har diagnos, lever på soc.... Detta sa jag till henne med en gång, och undrar när FAN hon ska gå. Sen blev hon gravid, ja baja ner mig. Hon blev överlycklig och "ja var rätt för henne, då iallafall!" Ja så innan hon förlossningen, började hon trycka ner mig konstant. Blev bättre efter förlossningen. högst tillfälligt! Säger inte ett skit om att hon ska flytta, men jag är rätt smart och har "vart med" blir så sjukt blåst, och hon är det viktigaste vårt barn, ja jag tycker likadant! Men nu är ja inte vatten värd, och alltså det är ju fan sinnessjukt, för hon vill inte prata inget är fel, bara lycklig. Men orkar inte med mig mer, det är inget annat!
ska tillägga att enligt henne själv sa: jag pratar med mamma, när du vart elak mot mig! Och så har hon sett till att hennes Familj inte vet så mycket om mig, ja våga ju inte säga nått. Men det vet dom antagligen nu. Och jag bara får för mig saker hela tiden, så om jag kunde vara normal! Alltså det är bara ADHD runt dig?? Ha ha ha, ja jag vet, trodde du fatta vad det var samt innebar. Har bett henne läsa, följa med och prata osv. Kan säga så mycket mer. Och jag säger inte att jag är lätt, men läsa att man inte får/ska flytta med.... Ja jag tror att men det kan man väl inte göra? Jo då! Är knäckt!!!