• 2 ska bli 3 är nu 4

Rhodos: Mythos Beach om 2dar

Vi reser till Mythos Beach på Rhodos om 2dar.  Vi är ett sällskap om 7 vuxna & 3 barn. Vi har all incusive men jag är rätt rastlös & vill absolut inte bara ligga vid poolen i 7dar. Så jag vill nog gärna se mig omkring med min familj: jag, min man & 2 barn nästan 5 & 7.

Vad finns det att göra i byarna runtomkring? 
    Shopping, marknader, sevärdheter.??
    Är det någon som hyrt bil. Hur funkade det?  
    Är Apollos utflykter roliga/prisvärda? 

Kan man låna vagn på hotellet & promenera till Afandou? Mina barn är inga vagnbarn längre men jag kan tänka att 5åringen kan tröttna på att gå i värmen.

Hit me med era tips! 

Tack på förhand!!

• Svar på tråden Rhodos: Mythos Beach om 2dar
  • Allan Dagert

Hejsan!

Jag har rest med Apollo flera gånger och är väldigt nöjd med deras utflykter. Har aldrig varit på Mythos. Men måste tipsa om deras "fråga en gäst om detta hotell". Gå in på: http://www.apollo.se/resor/europa/grekland/rhodos/afandou-och-kolymbia/hotell/mythos-beach precis ovanför TripAdvisor ser du den blåa knappen. Dels kan du se redan tidigare ställda frågor men också kopiera din fråga. Vad jag förstår går mejlet till tre personer som tidigare har rest och jag har fått svar väldigt snabbt.

Tack och hej och trevlig resa!!!

//Allan

• 2 ska bli 3 är nu 4

Tack för tipset Allan.. Missade det innan vi åkte. Hade en toppen vecka även om det va otroligt varmt där nere. Och Mythos va GRYMT fräscht & fint m topp service.

Svar på tråden Rhodos: Mythos Beach om 2dar