Tycker slickningar från djur är obehagligt
Nu är det så här att jag ÄLSKAR djur. Har haft djur i absolut hela mitt liv. Från hönor, hästar till katter & hundar. Jag har haft allt man kan tänka sig & jag älskar dem verkligen med hela mitt hjärta. Men nu är det så att när en hund eller så försöker sig på att slicka mig i ansiktet eller någonstans (mest i ansiktet) så försöker jag dra mig undan & helst slippa få tungan i ansiktet. Varför? Jag vet faktiskt inte. Det är något som är obehagligt med det, tänker på allt de stoppar i sig osv. Men det har absolut INGENTING att göra med att jag tycker djur är äckliga. Finns absolut ingenting som är äckligt med djur. Men det hade jag & min flickvän inte riktigt samma åsikt om tydligen. Så nu vill jag höra från några fler... När jag säger att jag tycker slickningar från djur är äckligt/obehagligt, skulle ni då se det som att jag skulle tycka djur var äckliga? Är nog i vilket fall som helst så långt ifrån mig man möjligtvis bara kan komma, älskar djur & de har varit mina bästa vänner sedan mina kortaste barns ben. Så jag vill gärna höra era åsikter om det hela.