• Mamma till Rasmus

Tips om billig långresa i dec.

Jag fyller 30 år första veckan i december och vi vill åka utomlands. Vår son kommer då vara 4 1/2 år. Vill inte till Kanarieöarna. Men allt blir så fruktansvärt dyrt. Några bra restips för att spara pengar?
    Lite sugen på Burma, Mauritsius, Maldiverna, Aruba. Finns det några andra spännande resmål? Hur gör jag för att komma undan dom värsta priserna?

• Svar på tråden Tips om billig långresa i dec.
  • Frontline

Ett tips är ju att säga vad ni har för budget på själva resan..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Jonasson
    Mamma till Rasmus skrev 2014-07-19 18:32:40 följande:

Jag fyller 30 år första veckan i december och vi vill åka utomlands. Vår son kommer då vara 4 1/2 år. Vill inte till Kanarieöarna. Men allt blir så fruktansvärt dyrt. Några bra restips för att spara pengar?
    Lite sugen på Burma, Mauritsius, Maldiverna, Aruba. Finns det några andra spännande resmål? Hur gör jag för att komma undan dom värsta priserna?

Ja antingen slantar du upp eller så blir det Kanarieöarna/Kap Verde(finns inte ett skit att göra där) eller Egypten. Finns tyvärr ingen hemligt resebolag med billiga resor till Maldiverna Flört
  • daimstrut

Norwegian har börjat flyga till Florida från Oslo, kanske Stocholm också. Finns biljetter från cirka 4000 t/r. Hyra hus/lgh är inte så dyrt där heller.

Svar på tråden Tips om billig långresa i dec.