• Anonym ("fattig" mamma)

hur kan man tjäna extrapengar hemifrån???

Jag är en ensamstående mamma till två tonårsdöttrar. Jobbar heltid inom vården men känner att pengarna ändå inte räcker till...

Skulle bli jättetacksam om nån vill ge tips på hur man kan tjäna in extrapengar.

• Svar på tråden hur kan man tjäna extrapengar hemifrån???
  • Anonym (översättare)

Jag är absolut ingen expert. Det enda jag kom att tänka på är att man ibland kan se annonser för översättare (tv text tex)?
    Man kan jobba egna tider och hemifrån men det hänger ju på språkkunskaper så klart.

Tack för era svar. Nån mer som har nåt tips?? ????

• ölburk2
    Anonym ("fattig" mamma) skrev 2014-07-16 13:36:25 följande:

Tack för era svar. Nån mer som har nåt tips?? ????

Tja, pallar du att sexchatta mot betalning, så finns rätt mycket pengar att dra in på det.
    Det finns några kvinnor på FL som håller på med det, så är du intresserad, starta en tråd där du söker kontakt med dom, så får du säkert hjälp med att komma igång.
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
    ölburk2 skrev 2014-07-16 13:58:10 följande:

Tja, pallar du att sexchatta mot betalning, så finns rätt mycket pengar att dra in på det.

Det finns några kvinnor på FL som håller på med det, så är du intresserad, starta en tråd där du söker kontakt med dom, så får du säkert hjälp med att komma igång.

Nä det är inte min grej direkt. ????
  • dfuoih

Homeparty försäljning. Själv hatar jag sånt men nöden har ingen lag.

Har du någon kunskap eller så som du kan "hyra ut" per timme? Du kanske är duktig på att rita, sy eller liknande? Jag vet många som tar in hjälp för att tex sy gardiner. Eller så syr man någon nischad produkt och säljer på blocket. Är du duktig på något musikinstrument? Läxhjälp till grannarnas barn?

Måste det vara hemifrån? Dela ut tidningar eller jobba extra i någon affär i närområdet kanske kan funka?

• Goj

Testa www.neobuxinfo.net
    Det enda stället på internet som jag litar på och där man faktiskt får betalt utan krångel. Har du bara en dator, internetuppkoppling och 15 min över varje dag så....

• Anonym (Kattvakt)

Sitt kattvakt, jag tar 100 kronor/dag för det och annonserar på Blocket. Det krävs förstås att ni inte är allergiska och att du är åtminstone lite kattintresserad.

• Anonym (Mjo)

Sälj tex strumpor/skor/nylonstrumpor till de som har fetischer för dessa..? Eller annat..

• Fighter57

Skulle med gärna vilja ha tips.. Jobbar också inom vården och känner att jag hade behövt lite extrapengar.

Svar på tråden hur kan man tjäna extrapengar hemifrån???