• Tamousha84

Söker du ny vänskap under din mammaledighet i höst? (Stockholmsområdet)

Hej!

Är en tjej på snart 30 som födde mitt första barn för 8 veckor sedan- det blev en liten Elias <3 Känner att väldigt få av mina vänner förstår hur det är att vara nybliven förälder- livet blir ju helt annorlunda. Skulle därför gärna vilja lära känna andra mammor i Stockholmsområdet som vill ses och umgås under mammaledigheten. Hoppas att du också känner dig öppen för nya kontakter. Tveka inte att höra av dig i så fall- skriv ett mail! :)

mvh Johanna

• Svar på tråden Söker du ny vänskap under din mammaledighet i höst? (Stockholmsområdet)
  • CissiJissi

Bra initiativ!!! Hoppas du hittar många, jag har haft samma problemet under min ledighet, och vänner är så viktigt!:) nu bor jag utanför Stockholm men grattis med bebis och lycka till med allt!!:)

• chichi43
    Tamousha84 skrev 2014-07-14 22:41:07 följande:

Hej!

Är en tjej på snart 30 som födde mitt första barn för 8 veckor sedan- det blev en liten Elias <3 Känner att väldigt få av mina vänner förstår hur det är att vara nybliven förälder- livet blir ju helt annorlunda. Skulle därför gärna vilja lära känna andra mammor i Stockholmsområdet som vill ses och umgås under mammaledigheten. Hoppas att du också känner dig öppen för nya kontakter. Tveka inte att höra av dig i så fall- skriv ett mail! :)
    Hej
    ses gärna under mammaledigheten har en liten kille på snart 3 månader

• chichi43
    Hej Johanna!

Ses gärna under mammaledigheten Glad Har en liten kille som snart är 3 månader. 

Mvh
    Cherin
  • Elinleo

Hej Johanna! Jag bor också i sthlm, är 31 och har en liten pojke som är 10 månader drygt, jag har precis genomgått en separation och umgås inte med särskilt mycket folk, förutom min lille kille, då de flesta jag känner inte heller är föräldrar, vilket kan vara mycket jobbigt ibland :(  Jag försökte hitta var jag skulle maila till dig, men hittade inte din adress, skriv gärna den så kanske vi kan höras? :) Och är någon annan i liknande situation får ni gärna höra av er också såklart!! :)Mvh Elin

• KEA

Hej!

Mitt namn är Kicki och är mamma till en snart 2 månaders liten kille. Jag är 29 år och är också intresserad att träffa nyblivna mammor i Stockholm.

Jag är hemsk ledsen att du separerat. Själv går jag igenom en förlossningsdepression utan stöd från omgivningen. Om ni vill kan ni lägga till mig på FB (Kicki El Azizi) eller PM mig här.

• linnéa001

Hej!
    Är 33 år och bor i Stockholm. Har en liten tjej som är en vecka gammal och skulle gärna lära känna lite andra mammor, speciellt nu när de 10 pappadagarna snart är slut och mannen återgår till jobbet.

Än så länge har hon lite knasiga tider och det är svårt att planera, men det ger sig förhoppningsvis vad det lider.

Jag saknar FB, men det går bra att skriva här eller pm'a.

• IceEm

Hej. Kanske är försent ute...

Jag har fått mitt första barn Edgar den 30/5-14. Han e 4 månader nu.

Skulle vara kul o träffa andra.

Bor i aspudden, hägersten.

Viktigt o säga är att vi har hund. En liten fransk bulldog, elvin. :)

• linnéa001
    IceEm skrev 2014-09-30 19:34:03 följande:

Hej. Kanske är försent ute...

Jag har fått mitt första barn Edgar den 30/5-14. Han e 4 månader nu.

Skulle vara kul o träffa andra.

Bor i aspudden, hägersten.

Viktigt o säga är att vi har hund. En liten fransk bulldog, elvin. :)

Det är klart att du inte är för sent ute. Skriv här eller skicka ett meddelande.
  • Isanol

Hej.

Jag vill tipsa er om FB gruppen föräldralediga mammor i Stockholm-2014. Där finns det många som vill träffas :)

• Mamma_2014stockholm

Hakar på här också! Har en 9 månaders son och bor inne i stan Stockholm. Har tyvärr inte många vänner som är mammor :( träffas gärna :)

• chichi43

Hej! Jag är en tvåbarnsmamma till 2 underbara killar! En tonåring på 15 och en liten kille dom är 4 månaders gammal. Jag är 43 år och bor i Stockholm. Hoppas nu att inte åldern spelar ngn roll. Tveka inte att höra av vore jätte trevligt att träffas för en fika mm

Svar på tråden Söker du ny vänskap under din mammaledighet i höst? (Stockholmsområdet)