• Anonym (...)

Hur ska man agera när bonussonen försöker tvinga sig på dottern?

Vill ha råd o tankar på hur jag ska bete mig. Idag när jag duschade hörde jag min tjej som är 7 år skrika sluta ca 10 gånger, ett par gånger skrek hon "sluta på allvar!!" och jag frågade vad som stod på där nere. Då kom min dotter upp o sa att han tagit fram snoppen och försökt dra ner hennes trosor hela tiden.

Båda ä rbara sju år så jag anser inte att det är ett sexuellt övergrepp så det behöver ni inte påpeka att det inte är om man är sju år.
    . Han är 10 cm längre o väger 15 kilo mer så det är själva påhoppet jag är arg för och att han inte slutar när hon säger NEJ.. Hur hade ni skött denna situation?

• Svar på tråden Hur ska man agera när bonussonen försöker tvinga sig på dottern?
  • Anonym (..)

Du får väl ta ett snack med honom så att han vet att han har ögonen på sig, likadant pappan.

• Jossevk

Bästa är ju absolut att både du och pappan sätter er ner med honom eller iallafall hans pappa om han känner mer förtroende för honom?, och tar ett ordentligt snack om vad man får och inte får göra mot andra och att man inte får röra någon annan mot någon annans vilja, att ett stopp eller sluta, är ett STOPP eller SLUTA. Sen kanske även berätta att man får ta på sig själv osv för sig själv eller nått sånt?

Svar på tråden Hur ska man agera när bonussonen försöker tvinga sig på dottern?