Vad ska jag göra?
Hej!
Jag har varit tillsammans med mig pojkvän i 1,5 år nu. Vi älskar varandra. och har de Oftast bra ihop.
Men har han en kompis som bestämmer över honom. Och min pojkvän lyssnar alltid på han. Han han skjuta upp eller strunta i saker han och jag planerat bara för att vara med sin kompis..
Och han ser inget fel i detta, han ser inte heller att det är såhär han gör. Utan han nekar till det. Han kommer även till mig som om jag vore hans andrahandsval vissa gånger. Han hör väldigt ofta med sin kompis innan om dom ska träffas, och om inte han kan så frågar han mig. Är så oerhört trött på detta så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Och han blir helt förändrad i sin kompis sällskap. Helt konstig. Pratar knappt med mig.
Och en annan sak. Vi har nu i närmare 1 års tid pratat om att flytta ihop och förlova oss. Han har jobb, jag är student och går i skolan.
Jag har tjatat på honom om detta och letat lägenheter till förbannelse, satt upp oss på lägenheter osv.
Han har fått en massa erbjudanden, men inget som faller han i smaken. Han engagerar sig inte ett dugg heller. Det är bara Jag som letar. Han lyfter inte ett finger eller visar de minsta lilla intresse. Likadant ang förlovning.
Vad ska jag tro? Jag säger att han vill inte, men han säger att det inte är så och att han vill..
Och han har körkort, och hans bil betyder princip Allt för honom. Han går på bilträffar var och varannan helg. Lägger ut flera tusen på bilen, håller på att mixtra och dona med den. Varför? Hjälp, vad ska jag göra?
Och jag vill gärna ha barn i framtiden.. Men inte med en stor bebis..
Mina tankar går upp och ner.
Och jag vill gärna ha barn i framtiden.. Men inte med en stor bebis..
Mina tankar går upp och ner.