• Bella06

4:e missfallet på gång? Orkar inte...

Jag har fått 3 MF på raken - gjorde utredning i februari där alla värden ser bra ut.
    Har 2 barn sedan innan födda 06 och 09, samma pappa som nu..

Plussade återigen förra veckan men nu är det nog MF på gång IGEN:

Översta testet är taget i lördags, det undre idag. Eftersom det va svagare så tog jag även ett CB digital som visade Ej gravid...
    Jag va upp på toa kl 02.30 inatt och tog testet kl 05.30 imorse - det skulle ju kunna förklara varför det är svagare men det digitala borde ju ändå visa 1-2 veckor i alla fall???!

Snälla någon - tanke på det här? Kan HCG variera så pass mycket i tidig graviditet? Jag ORKAR inte med en 4:e gång, på riktigt...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias 060910 ♥ .?°`°?. ♥ Maja 091121 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden 4:e missfallet på gång? Orkar inte...
  • viseversa

Bara att vänta och se. Men att det minskat och testet blir svagare är ju inget bra täcken tyvärr. Dock ska du ju inte ta ut något innan du vet garanterat att det är mf.

• viseversa

Btw så tycker jag CB digital är skit. Fick inte gravid på det fast jag fått ett tydligt men svagt plus på ett vanligt dagen innan. Så lita inte på det.

• Lovizas Mamma

Jag kanske är helt ute och cyklar men jag har för mig att jag läst/hört att det kan bli minus när HCG blir för högt också?!?

• Bella06

Jo men det är nog senare i graviditeten - hcg har ju en peak och sen kan det sjunka lite igen. Men inte nu för jag är ju bara i v. 5

Det jag nästan tycker är mest konstigt är att plusset jag fick idag ändå är såpass tydligt i verkligheten så att det digitala verkligen borde ha gett utslag - oavsett om det är ett MF på G eller inte..

Svar på tråden 4:e missfallet på gång? Orkar inte...