6-månaders vägrar flaska, napp och att sova. endast bröstet duger.
Skulle behöva lägga denna tråd under fler kategorier men provar här först.
Är helt lost känner jag. Är två barnsmamma, äldsta är 7 år o fick bara flaska på grund av att amningen inte funka.
Min minsta har aldrig tagit flaska, fick kväljningar av både napp o flaska. Hon sover Max 1 timme per dag uppdelat på tre fyra ggr. Hon äter gröt och mat och jag har börjat försöka med välling men hon bitet bara på flaskan. För en månad sen började hon bli extremt mammig, pappan fick absolut inte ta henne. Hon vägra vagn, bil, gåstol, matstolen ja allt. Hon skulle bara vara nära mig. Hon somnar alltid vid bröstet. Lägger man henne i sängen när hon är trött, vilket hon typ jämt är eftersom hon aldrig sover, så kan det gå bra 5 min oftast gallskriker hon och tårarna sprutar och hon håller på tills hon kräks. Tar ngn annan henne så letar hon efter mig och skriker hysteriskt. Kvällarna kan jag få hålla på 4-5 ggr med att lägga henne då hon ofta vaknar efter 30 min, tyvärr hamnar hon oftast hos mig till slut när klockan passerar 01. Va på BVC idag och fick väldigt motsägelse fulla råd, tvärsluta med amning samtidigt som hon rådde mig till att sova med henne dagtid för att själv få ngn sömn, meningen innan hade hon nämnt att det är bra om de kan somna själva.
Ska jag stå ut och vänta ut min flicka eller hur ska jag ta mig ur denna onda cirkeln?! Hon är så tydlig med vad hon vill/inte vill.