Tandsköterskeutbildning Tranås ht 2014
Hej,
Tänkte höra om det är någon här som sökt och kommit in på tandsköterskeutbildningen i Tranås till hösten 2014?
Hej,
Tänkte höra om det är någon här som sökt och kommit in på tandsköterskeutbildningen i Tranås till hösten 2014?
Heeej.
Såg denna tråd och var bara tvungen att ställa några frågor till dig. Du studerar nu till tandsköterska på TUC i Tranås?
Jag har sökt in till deras distansutbildning som börjar VT 2015 och hoppas att jag har en chans, men hur går deras antagning till? Endast på slutbetygen? nått antagningsprov? Vad hade du som snittbetyg för att kunna få plats?
Hej frollan!
Har också sökt in till tandsköterskeutbildningen med start Vt 2015. Jag väntar med spänning
Jag har också sökt den nu till vt :) vet ni om det är några intervjuer eller tester man ska göra? Är så på de andra tandsköterskeutbildningarna och dess antagning men inte läst om det för denna ? I så fall borde vi väl blivit kallade redan nu ?
Vet inte riktigt hur det går till på just denna utbildning. Men har hört att det är flera som har olika tester och och intervjuer i grupp. Borde väl vara ungefär samma sak för denna. Ja det lär väl ta ett tag att ha intervjuerna mm. När brukar man få reda på om man blivit antagen??
Vet inte riktigt hur det går till på just denna utbildning. Men har hört att det är flera som har olika tester och och intervjuer i grupp. Borde väl vara ungefär samma sak för denna. Ja det lär väl ta ett tag att ha intervjuerna mm. När brukar man få reda på om man blivit antagen??
Ja precis vore ju på tiden snart då.
Du bor inte heller i Tranås?? Jag är ifrån Vimmerby och har en liten bit att åka.
Vad gör du/ jobbar med nu?
Hej!! Jag fick mitt besked idag, reservplats 447, känns ganska kört måste jag säga.. tror bara dom gick på betyget och ev erfarenhet inom vården. Jag har lagt ner tanken att komma in tråkigt nog. Håller tummarna för er andra ????????????????????
Frågetecken är tummar upp.. haha!
Jag fick också mitt besked härom dagen, reservplats 149... Känns också helt hopplöst..
Men undra hur många det var som sökt egentligen?? Måste varit massor!!